پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 328136 تاریخ : 1397/02/01-15:58:06
,10028,
بررسی جایگاه فناوری بیمه و اینشورتک ها در بیست و ششمین شماره نشریه سراسری افق بیمه

بررسی جایگاه فناوری بیمه و اینشورتک ها در بیست و ششمین شماره نشریه سراسری افق بیمه

بیست و ششمین شماره ماهنامه تحلیلی، خبری اطلاع رسانی افق بیمه با تمرکز بر فناوری بیمه و اینشور‌تک‌ها به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، با توجه به اهمیت موضوع فناوری‌های نوین بیمه و اینشورتک‌ ها و جایگاه آن در صنعت بیمه ایران و جهان، نشریه افق بیمه جدیدترین دیدگاه ها و نوآوری ها در این زمینه را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است. 

این شماره ماهنامه افق بیمه با سرمقاله‌ای تحت عنوان اینشورتک‌ و هشداری سازنده برای صنعت بیمه ایران آغاز می‌شود و در ادامه با میزگرد فناوری بیمه رمز موفقیت بیمه‌های ایرانی در بازار بین‌المللی به بررسی شرایط تازه صنعت بیمه ایران در گفت و گو با کارشناسان فعال صنعت بیمه می‌پردازد.
در بخش مصاحبه‌ها، جایگاه اینشورتک‌ ها در گفت و گو با مدیران عامل برخی شرکت‌ های بیمه بررسی شده است. همچنین تحولی بنیادین در صنعت بیمه با طرح پیشخوان خدمات بیمه در قالب گفت و گو و مشکلات آتی کارگزاران بیمه در مصاحبه با مدیر بازاریابی بیمه هایتوف آلمان به چشم می‌خورد. 
گزارش ریسک کم توجهی به نوآوری‌های فناوری‌های بیمه و پیامدهای فناوری‌های نوین و مقاله ای تحت عنوان نقش سیاست‌ها و تنظیم مقررات در فناوری بیمه از دیگر مطالبی است که در این نشریه به چاپ رسیده است.
در این شماره از افق بیمه تازه‌ترین پژوهش‌ها توسط پژوهشکده بیمه و کتاب‌های جدید و کاربردی در این زمینه معرفی شده است. همچنین آخرین اخبار شرکت‌ها و صنعت بیمه داخل و خارج را در این شماره می‌خوانیم.
علاقه مندان جهت تهیه این نشریه می توانند به پژوهشکده بیمه واقع در سعادت آباد – میدان شهید تهرانی مقدم - خیابان سرو غربی - نرسیده به میدان قیصر امین پور(شهرداری سابق) - پلاک 43 مراجعه نمایند. همچنین خرید از طریق آبونمان سالانه امکان پذیر است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 317
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران