پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447422 تاریخ : 1397/11/09-10:22:15
,17,21,
بررسی تحقیق و تفحص از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی/توضیحات وزیر نفت درباره نحوه توزیع قیر رایگان

بدری نشست امروز کمیسیون عمران مجلس را تشریح کرد:

بررسی تحقیق و تفحص از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی/توضیحات وزیر نفت درباره نحوه توزیع قیر رایگان

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون، طرح تحقیق و تفحص از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: نشست امروز با حضور تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد که در این نشست وی گزارشی از برنامه ها و عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای احکام قوانین برنامه ششم توسعه به ویژه در حوزه حمایت از تولید و عرضه مسکن ارائه کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس همچنین تقاضای طرح تحقیق و تفحص از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور درخواست کنندگان و رئیس این بنیاد مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: دغدغه نمایندگان درخواست کننده تحقیق و تفحص، شفاف سازی عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه اجرای طرح هادی روستایی، مقاوم سازی مسکن روستایی بود، که در این رابطه نیز تابش رئیس بنیاد گزارشی درباره عملکرد این نهاد ارائه کرد و در نهایت مقرر شد که فرصت مطالعاتی برای درخواست کنندگان ایجاد شود تا مطالب ارائه شده بنیاد مورد بررسی قرار گیرد.

بدری ادامه داد: نشست امروز همچنین با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت برای پاسخگویی به سوالات افتخاری نماینده مردم فومن و کشت زر نماینده مردم بهبهان برگزار شد، سوال افتخاری درباره عملکرد وزارت نفت در موضوع توزیع و تأمین منابع مالی قیر رایگان بود که در نهایت نماینده سوال کننده از پاسخ های وزیر نفت قانع شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: سوال کشت زر از وزیر نفت نیز درباره عملکرد این وزارتخانه در اجرای پروژه های وزارت نفت در مناطق نفت خیز بود، که زنگنه گزارشی درباره با این موضوع ارائه کرد و در نهایت مقرر شد که نماینده سوال کننده بررسی بیشتری نسبت به این مسئله داشته باشد و سپس نظر خود را اعلام کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 366
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران