پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463230 تاریخ : 1398/02/04-11:00:43
,16,
بررسی برنامه های رونق تولید سال 98 درهم اندیشی با وزرای سابق

بررسی برنامه های رونق تولید سال 98 درهم اندیشی با وزرای سابق

برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 1398 با حضور برخی وزرای سابق صنعت و معدن و تجارت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، در این جلسه دکتر زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت: در این برنامه 7 محور در زمینه های توسعه تولید و تعمیق ساخت داخل، توسعه صادرات غیر نفتی، توسعه معادن و صنایع معدنی، توسعه فناوری و شرکت های دانش بنیان با تغییر رویکرد از مونتاژکاری به نوآوری، مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک تجاری، بهبود فضای کسب و کار مرتبط با بخش صنعت، معدن و تجارت و تأمین منابع مالی و توسعه سرمایه گذاری در اولویت اقدامات قرار گرفته است.

 

وی افزود: الزاماتی هم در برنامه سال 1398 در نظر گرفته شده است و همه معتقدیم که رونق تولید باید با همراهی همه دستگاهها و نهادها اجراشود.

 

زرندی تاکید کرد: بهبود فضای کسب و کار از مهمترین مولفه های است که برای رونق تولید ضروری است و این موضوع اراده کلان کشور را می طلبد.

 

معاون طرح و برنامه تاکید کرد: وظایف معاونت ها و سازمان های تابعه وزارتخانه ، بطور مشخص و دقیق ، تعیین و اهداف کمی و کیفی در برنامه رونق تولید ، دیده شده است.

 

وی تصریح کرد: این بار تلاش کردیم ، پیش از نهایی شدن برنامه ، آن را با مشورت و گرفتن نظرات صاحب نظران، نخبگان، اساتید، فعلان اقتصادی وصنعتی و تجاری تدوین کنیم و از این پس هم برای اجرایی شدن و رفع موانع برنامه، این مسیرادامه پیدا خواهد کرد.

 

زرندی تاکید کرد: خود را ملزم به استفاده از نظرات بزرگان و کسانی که سالهای زیادی عمر خود را برای کشور صرف کرده اند ، می دانیم.

 

در این جلسه که باحضور جمعی از وزرای سابق برگزار شد، نظرات و پیشنهادات تخصصی در مورد نحوه اجرای برنامه، ارائه شد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 458
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران