پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467015 تاریخ : 1398/04/05-15:23:34
,17,
برخی شرکت‌های سهام عدالت در پرداخت سود تخلف کردند

پوری‌حسینی

برخی شرکت‌های سهام عدالت در پرداخت سود تخلف کردند

رئیس سازمان خصوصی‌سازی ضمن اعلام اینکه اکثر مشمولان سهام عدالت سود سال مالی 1396 را دریافت کرده‌اند، گفت: با اینکه زمان قانونی توزیع سود شرکت‌ها گذشته است، چند شرکت تخلف کرده‌اند و مبلغی به سازمان خصوصی‌سازی بابت سود سهام عدالت نپرداخته‌اند که در حال پیگیری قانونی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی اشرف عبدالله پوری‌حسینی در پاسخ به اینکه سود سهام عدالت چه تعدادی از مشمولان هنوز پرداخت نشده است؟ گفت: چند شرکت سهام عدالتی تخلف کرده‌اند. آنها با اینکه زمان قانونی‌شان گذشته است، سود را به حساب سازمان خصوصی‌سازی واریز نکرده‌اند.

وی تاکید کرد: سود سهام عدالت برخی از افراد در گروه پنجم که شامل کارمندان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان صندوق‌های لشکری و کشوری و تأمین اجتماعی می‌شود هنوز پرداخت نشده که حساب آن‌ها مربوط به بانک ملت و رفاه است.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرد: در راستای برخورد با شرکت‌های متخلف، آن‌ها را مشمول ماده 48 و نامه‌نگاری کرده‌ایم و در تلاش هستیم که هر چه زودتر سود سهام عدالت آن‌ها پرداخت شود.

آن‌طور که سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده از پنج گروه عمده در سهام عدالت چهار گروه از آن‌ها که شامل گروه‌های کمیته امداد، عشایر و روستاییان و کارگران فصلی و ساختمانی و گروه سایر اقشار می‌شود، همه سود سهام عدالت خود را دریافت کرده‌اند.

گروه پنجم کارمندان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان صندوق‌های لشکری و کشوری و تأمین اجتماعی هستند که پرداخت سود این گروه مدتی است شروع شده است.

این مبالغ از طریق 35 بانک و مؤسسه اعتباری توزیع می‌شود که توزیع سود گروه پنجم با 29 بانک و مؤسسه اعتباری شروع شد و بعدها دو بانک به این بانک‌ها اضافه شد؛ این طور که پوری‌حسینی اعلام کرده پرداخت سود سهام عدالت تعدادی از مشمولان که در دو بانک ملت و رفاه حساب دارند، مانده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران