پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451264 تاریخ : 1397/12/20-16:31:31
,11,22,
برخورد جدی راه و شهرسازی اردبیل با زمین خواری

برخورد جدی راه و شهرسازی اردبیل با زمین خواری

فرمانده یگان حفاظت راه وشهرسازی استان اردبیل از برخورد قاطع با زمین خواران و رفع تصرف از اراضی مرغوب بیت المال در شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل, فرمانده یگان حفاظت این اداره کل از برخورد  قاطع با زمین خواران و رفع تصرف از اراضی مرغوب بیت المال در شهرستان پارس آباد خبر داد.

فرهاد احدی با اعلام این مطلب اظهار داشت: عملیات رفع تصرف از اراضی بیت المال درشهرستان پارس آباد ، با اجرای 23 فقره احکام صادره ازمراجع دادگستری شهرستان پارس اباد دردو مرحله بهمن ماه سالجاری به مرحله اجرا گذاشته شد.

آزادسازی380 هزار مترمربع به ارزش بیش از400 میلیارد تومان

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه وشهرسازی استان گفت: مساحت اراضی رفع تصرف شده در داخل محدوده شهرستان پارس آباد به مقدار 380 هزار مترمربع بوده و برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این اراضی بالغ بر 400 میلیارد تومان ارزیابی شده است.

احدی افزود: اجرای این عملیات با پیگیری و بکارگیری بیش ازپانصد نفرازهمکاران انتظامی ، یگان حفاظت و کارکنان اداره کل ونیروهای گروه بندی تخریب وبهره گیری ازسی دستگاه انواع لودروکامیون های سنگین ونیمه سنگین با موفقیت کامل انجام شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه وشهرسازی استان اردبیل گفت: در این ماموریت مهم بیش ازپنجاه باب مغازه ( شامل پارکینگ خودرویی، بنگاههای تجاری مصالح ساختمانی، تعمیرگاهای خودرویی ، فروش قطعات وکارگاهها و...) وبیست ودوقطعه زمین زراعی وباغات میوه با قریب 1000 اصله اشجار میوه واقع درمحدوده داخل شهرستان که ازسنوات گذشته از سوی تعدادی اززمین خواران به انحای مختلف تصرف و یا ما بین اشخاص خرید و فروش گردیده بود، ضمن خلع ید کلیه اراضی تصرف شده ، تخریب مستحدثات و رفع تصرف اراضی بیت المال صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: برابراظهار نظرکارشناسان حاضر در زمان اجرای احکام مذکور، این مقدار رفع تصرف اراضی و مستحدثات موجود درگستره ی جغرافیایی به طول بالغ بر یک کیلومتر کنار جاده مواصلاتی و در حریم داخل شهرستان پارس آباد واقع شده، دراستان اردبیل بی سابقه و در سطح کشوربی نظیر ارزیابی گردیده که این اقدام گسترده و ارزشمند از قدرت بازدارندگی موثری در مقابله  قاطع و بموقع با زمین خواران برخوردار می باشد .

احدی به میزان عملکرد یگان حفاظت و شهرسازی استان در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای پیگیری و مقابله با زمین خواری و هر گونه تصرف به اراضی بیت المال، در سال جاری با حمایت و پشتیبانی مراجع قضایی دادگستری و تلاش مامورین یگان حفاظت و مشارکت مامورین انتظامی شهرستانهای تابعه استان، بیش از یک میلیون مترمربع از اراضی تحت پوشش استان به ارزش 430 میلیارد تومان رفع تصرف شده که در مقایسه با سال گذشته، میزان عملکرد یگان حفاظت استان در رفع تصرف اراضی تحت پوشش با 1240درصد افزایش بی سابقه برخوردار می باشد.

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان گفت: مقابله جدی و قاطع و رفع تصرف از اراضی تحت پوشش اداره کل راه وشهرسازی استان اردبیل با هماهنگی مراجع قضایی وانتظامی بصورت شبانه روزی در دستور کار مامورین گشت های یگان حفاظت اداره کل راه وشهرسازی استان بوده و به اشخاصی که در محدوده ی همجوار با اراضی تحت پوشش اداره کل، قصد خرید اراضی برای احداث بنا، زراعت و.... را دارند، توصیه می شود قبل ازهرگونه اقدام به خرید زمین از اراضی مورد نظر مراتب را با مراجعه حضوری به معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان و در شهرستان ها نیز از ادارات راه و شهرسازی استعلام و پیگیری نمایند تا دردام زمین خواران و متصرفین به اراضی بیت المال گرفتار نشوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران