پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446523 تاریخ : 1397/10/30-18:09:49
,17,
برای واگذاری استقلال و پرسپولیس مُصر هستم

سلطانی فر وزیر ورزش:

برای واگذاری استقلال و پرسپولیس مُصر هستم

وزیر ورزش و جوانان در نشست فراکسیون مستقلین گفت که مُصر به واگذاری استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، مهرداد لاهوتی با اشاره به نشست صبح امروز (یکشنبه) فراکسیون مستقلین اظهار کرد: آقای سلطانی‌فر در این نشست عنوان کرد که پیش از مصوبه دولت با آقایان جهانگیری و روحانی مشورت کرده و آنها اصرار به واگذاری استقلال و پرسپولیس دارند. ضمن این که خود آقای وزیر هم گفت که مصر هستم تا این کار انجام شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین اضافه کرد:‌ وزیر ورزش همچنین با اشاره به پیش بینی 3 هزار و 500 میلیارد تومان در بودجه 98 برای ورزش کشور اعم از تملک دارایی‌ها، هزار و 400 هیات استانی و 13 هزار هیات شهرستانی و برگزاری مسابقات بزرگ گفت که این رقم بسیار کم است و از مجلس خواستند که در بودجه 98 به تقویت این اعتبارات کمک کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس اضافه کرد: آنچه در این جلسه مورد بحث قرار گرفت این بود که موفقیت‌های حوزه‌ ورزش برای کشور مفید است. ضمن این که افزایش اعتبارات این حوزه موجب نشاط و شادی جامعه و سلامتی مردم می‌شود.

لاهوتی همچنین با اشاره به ارائه گزارشی از سوی وزیر ورزش در مورد موفقیت‌های ایران در جام جهانی تا المپیک و جام‌ ملت‌های آسیا اضافه کرد:‌ آقای وزیر همچنین گفت که در مورد کشتی نگرانی‌هایی داریم و تلاش می‌کنیم که این ورزش به جایگاه اصلی خود برگردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 298
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران