پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279353 تاریخ : 1396/02/15-13:01:34
,16,10028,
برای تکمیل فازهای باقی مانده «شهر آفتاب» کاراساسی انجام نداده ایم

عضو شورای شهر تهران:

برای تکمیل فازهای باقی مانده «شهر آفتاب» کاراساسی انجام نداده ایم

عضو شورای شهر تهران گفت: برای تکمیل فازهای باقی مانده نمایشگاه «شهر آفتاب» کار اساسی انجام نداده ایم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان تذکرات پیش از دستور جلسه دویست و شصت وششم شورا در سال95، بر لزوم توجه به نمایشگاه شهر آفتاب تاکید کرد و گفت: پیگیری هر چه بیشتر سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران برای تکمیل فازهای 2 و 33 شهر آفتاب حائز اهمیت است تا نمایشگاه شهر آفتاب خاک نخورد.

اسماعیل دوستی با اشاره به وضعیت فعلی نمایشگاه کتاب تهران گفت: ما پس از نمایشگاه قبلی برای  نمایشگاه فعلی کار اساسی انجام ندادیم.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: در نتیجه با همان سبک سابق و با تمهیدات جزئی نمایشگاه را افتتاح کرده ایم.

این نماینده شورای شهر تهران با بیان این مطلب که باید فازهای بعدی نمایشگاه افتتاح شود، افزود: فاز یک نمایشگاه کتاب برای برگزاری نمایشگاه های بزرگ کفایت نمی کند و نیاز است که افتتاح بقیه بخش ها تسریع شود.

دوستی ادامه داد: ما موافق انتقال نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب بوده و هستیم. به هر حال مرکز تهران به دلیل ایجاد ترافیک بسیار بالا جای مناسبی برای برگزاری نمایشگاه کتاب نبود، ضمن اینکه مصلی هم در دست ساخت است و نمی توان انتظار داشت که نمایشگاه آن جا برگزار شود.

وی در ادامه گفت: با این حال معتقدیم که باید برای این پروژه مهم اعتبار بیشتری گذاشته شود تا مشکلات عمرانی آن مرتفع شود.

دوستی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هایی مانند گل و گیاه در بوستان گفتگو(محل تخصص نمایشگاه های شهرداری تهران) گفت: اگرچه معتقدیم این نمایشگاه ها آن قدر بزرگ نیستند که ایجاد مشکل کنند، اما باز هم تاکید ما بر این است که همه نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شود و باتکمیل فازهای دیگر نمایشگاه شاهد رونق صد در صدی آن باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 323
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران