پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509927 تاریخ : 1398/12/28-16:24:59
,5,
برای تامین برق بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هیچ محدودیتی نداریم

سخنگوی صنعت برق:

برای تامین برق بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هیچ محدودیتی نداریم

سخنگوی صنعت برق از آغاز پویش صنعت برق همیشه بیدار به منظور نشان دادن حمایت مجموعه صنعت برق از پزشکان و پرستارانی خبر داد که برای مداوای بیماران کرونا در کشور تلاش می‌کنند و گفت: به منظور تامین برق بیمارستان ها و مراکز درمانی، هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مصطفی رجبی با بیان این که در ایام نوروز افزون بر 20 هزار نفر از پرسنل صنعت برق فعالیت خواهند کرد تا شبکه پایداری شبکه برق حفظ شود، اظهار کرد: همه پرسنل این صنعت با درک شرایط کنونی کشور، برای تداوم خدمات رسانی مطلوب و تامین برق پایدار برای مشترکان تلاش می‌کنند.

رجبی با اشاره به اینکه این تعداد در نیروگاه‌ها، مراکز دیسپاچینگ، اکیپ های عملیاتی و مراکز اتفاقات شرکت های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور فعالیت خواهند کرد، از آغاز پویش صنعت برق همیشه بیدار به منظور نشان دادن حمایت مجموعه صنعت برق از پزشکان و پرستارانی خبر داد که برای مداوای بیماران کرونا  در کشور تلاش می کنند.

وی تاکید کرد: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکان به ویژه در شرایط حاضر، اولویت اصلی صنعت برق است. در تلاشیم در قالب این پویش به فعالان نظام سلامت کشور نشان دهیم که در مبارزه با این بیماری کنار آنها هستیم.

سخنگوی صنعت برق در عین حال خاطرنشان کرد: به منظور تامین برق بیمارستان ها و مراکز درمانی، هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

طبق اعلام توانیر، این کمپین با مشارکت شرکت های مادر تخصصی توانیر و تولید نیروی برق حرارتی و نیروگاه ها،شرکت های برق منطقه ای و شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور آغاز به کار کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران