پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399320 تاریخ : 1397/07/25-16:56:51
,17,11,
برانگیختن حساسیت مدیران برای افزایش بهره وری

در جلسه برند سازی با حضور مدیران راه‌آهن مطرح شد:

برانگیختن حساسیت مدیران برای افزایش بهره وری

به منظور ارتقا دانش افزایی، توانمندی و افزایش بهره وری مدیران، امروز چهارشنبه 25 مهرماه جلسه «برند سازی» با حضور مدیران ستاد و مناطق مختلف راه آهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه که در ساختمان مرکزی به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد، محمود محمدیان عضو هیئت‌علمی دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی با طرح مباحثی درزمینه برند سازی تأکید کرد: برندینگ علم و هنر مدیریت ذهن مشتری است و طرح این موضوع در راه‌آهن نشانه تلاش این سازمان برای دستیابی به اهداف خود است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری این جلسه برانگیختن حساسیت مدیران نسبت به موضوع «برند سازی» است، افزود: این حساسیت موجب می‌شود تا مدیران در انجام امور خود به مسئله برندینگ و به‌کارگیری آن توجه بیشتری داشته باشند.
محمدیان با اشاره اینکه هر تجارتی از دو جنبه علم و هنر برخوردار است، افزود: در تجارت موفق این دو بخش باید باهم همراه باشند.
عضو هیئت مؤسس انجمن علمی بازاریابی ایران در تشریح بخش هنر تجارت، گفت: منظور از هنر تجارت مفاهیمی چون برندینگ، مارکتینگ، استراتژی و ... است که متأسفانه در ایران کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی ساخت و توسعه زیرساخت‌ها را تنها بخشی از تجارت دانست و یادآور شد: برای دریافت سهم بیشتر بازار باید بتوانیم ذهن مشتریان را مدیریت کنیم.
محمدیان بابیان اینکه اگر از برندینگ استفاده کنیم می‌توانیم با کمترین هزینه و به سهولت وارد بازارهای دیگر شویم، گفت: تصمیمات در مورد برندینگ در بالاترین لایحه‌های یک سازمان گرفته می‌شود و قدم اول این است که مدیران نسبت به آن حساس باشند.
وی اجرای فرآیند برندینگ را طولانی مدت دانست و افزود: باید در مدیران این گفتمان مورد توجه قرار گیرد تا به لایه‌های پایین‌تر سازمان سرایت کند.
محمدیان جاری‌سازی گفتمان از طریق تکرار و اقدام را از مهمترین وظایف مدیران و مشاوران هر سازمان خواند و آن را اساس نهادینه کردن اهداف هر سازمان عنوان کرد.
عضو هیئت‌علمی دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی با یادآوری اینکه اگر گفتمان سازی نکنیم درگیر گفتمان‌های رایج در صنعت می‌شویم، گفت: پیگیری موضوع برندینگ در راه‌آهن، مزایایی چون ایجاد انحصار پنهان، تحریک خریدار، بالا بردن قدرت چانه‌زنی، افزایش مانور قیمتی و جذب نیروی متخصص برای این شرکت به دنبال دارد.

موفقیت شرکت‌ها در گروه آموزش مدیران
محمدهادی ضیایی مهر مدیرکل راه‌آهن خراسان هم در این رویداد با اشاره به اینکه، موفقیت سازمان‌های پیشرو مدیون آموزش و توسعه بهره‌وری مدیران است، گفت: اگر به مسیر توسعه در مدیران سازمانی توجه شود، سایر کارشناسان و کارکنان سازمان نیز فرآیند این مسیر را ادامه می‌دهند که نتیجه این امر تحقق اهداف سازمان است.

وی با اشاره به توصیه‌های مدیرعامل راه‌آهن مبنی برای توسعه آموزش مدیران، افزود: برای منظور اجرای این توصیه‌ها، برنامه مختلفی برای معاونان این منطقه تدارک دیده‌شده که از جمله آن می‌توان به آموزش زبان انگلیسی، برگزاری دوره‌های مربوط به MBA و جلسات آموزشی هفتگی با موضوع آموزش‌های عمومی موردنیاز و با حضور اساتید دانشگاه و متخصصین این امر اشاره کرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 330
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران