پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450490 تاریخ : 1397/12/12-16:10:19
,5,
بدون مشارکت و به رسمیت شناختن ماهیت چند انضباطه آب مسئله‌ای حل نمی‌شود

وزیر نیرو در جشنواره نیرو و رسانه:

بدون مشارکت و به رسمیت شناختن ماهیت چند انضباطه آب مسئله‌ای حل نمی‌شود

وزیر نیرو گفت: بدون مشارکت و به رسمیت شناختن ماهیت چند انضباطه بودن آب هیچ مسئله‌ای در این حوزه به صورت ریشه‌ای حل نخواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا اردکانیان در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نیرو و رسانه با تاکید بر اینکه این رویداد رسانه‌ای در آستانه روز جهانی آب برگزار شده است، گفت: از سال 1992 که اولین کنفرانس جهانی توسعه پایدار در کشور برزیل برگزار شد، مقرر گردید هر ساله یک روز تحت عنوان روز جهانی آب مورد توجه قرار بگیرد و برای این روز شعاری از پیش تعیین شود که به نوعی در برگیرنده برنامه‌های مرتبط با آب و محیط زیست تمامی سازمان‌های بین‌المللی، کشورها و دولت باشد.

وی افزود: بر این اساس هر ساله روز دوم فروردین‌ماه به عنوان روز جهانی آب شناخته می‌شود و بر اساس شعار سال جاری این روز تاکید شده است که هیچ فردی در ارتباط با دسترسی به منابع زیست محیطی نباید نادیده گرفته شود.
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه بدون مشارکت و به رسمیت شناختن ماهیت چند انضباطه بودن آب هیچ مسئله‌ای در این حوزه به صورت ریشه‌ای حل نخواهد شد، گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی، ارتباط سازمان یافته‌تر و جهت یافته‌تری را برای ایجاد اتصال بین بخش اجرایی و مصرف کنندگان فراهم می‌کند.
وی افزود: همانگونه که بخش اجرایی ما نیازمند دانش جدید و ارتباط و تعامل با دنیای پیشرفته در این عرصه است طبیعتا ما نیز بایستی به منظور ارتقای سطح دانش و تجهیز بیشتر رسانه‌های خود به عنوان پل ارتباطی میان مصرف کننده و وزارت نیرو بتوانیم ابزار و امکانات لازم را جهت دسترسی چنین گروهی به تازه‌های این عرصه در دنیا را فراهم کنیم.
اردکانیان با تاکید بر اینکه این مسئله با جدیت از سوی وزارت نیرو دنبال خواهد شد، ادامه داد: درصددیم تا با استفاده از شیوه‌ها و روش‌های مختلف بتوانیم ظرفیت وسیع و خوب جامعه رسانه‌ای خود را توسعه داده و تقویت کنیم و امکان دسترسی آن‌ها با مجموعه‌های مشابه در دنیا فراهم و زمینه حضور آن در محافل تخصصی بین‌المللی را ایجاد کنیم.
وزیر نیرو گمشده فعلی کشور برای حل مسائل را اخلاق حرفه‌ای دانست و افزود: هر چه ما در فعالیت‌های فردی، گروهی، صنفی و شغلی خود پایبندی بیشتری به اخلاقیات داشته باشیم طبیعتا مسائل موجود نیز هر چه بهتر حل و فصل خواهد شد ولی ما هر چه از چارچوب‌های اخلاقی دور شویم مسلما گره فعالیت‌هایمان کورتر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: امروزه شما هیچ عرصه‌ای را پیدا نمی‌کنید که مشکلات آن ریشه در سست بودن مبانی اخلاقی آن حرفه، صنف و یا گروه نداشته باشد. بنابراین راه نجات ما بازگشت به مبانی اخلاقی است که اهالی رسانه در این زمینه نقش بسیار اثرگذاری دارند.  
اردکانیان تاکید کرد: اگر یک جامعه دستاوردی برای افتخار به گذشته نداشته باشد طبیعتا آرزویی برای آینده نیز نخواهد داشت. امروزه گرفتار بلایی شده‌ایم که بی محابا تمامی دستاوردهای گذشته را زیر سوال می‌بریم که مطمئنا در این فضا مسئله‌ای حل نمی‌شود و هم‌افزایی نیز صورت نخواهد گرفت.
وزیر نیرو در پایان گفت: تمامی تلاش ما در جهت افزایش سطح رضامندی مردم است تا بتوانیم کشوری بسازیم که فرزندان ما با شور و نشاط در آن به تلاش بپردازند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 394
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران