پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489514 تاریخ : 1398/05/23-17:45:08
,10028,
بخشودگی جرائم تأمین اجتماعی قانون خوبی است و باید به درستی اجرا شود

کارفرمای نمونه سال 97:

بخشودگی جرائم تأمین اجتماعی قانون خوبی است و باید به درستی اجرا شود

سید مظفر عبدالله، از مدیران و صاحبان بنام صنایع مواد غذایی کشور، اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب از سوی سازمان تأمین اجتماعی را اقدامی مثبت دانست و گفت: بخشودگی جرائم بیمه ای قانون خوبی است و باید به درستی اجرا شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید مظفر عبدالله اظهار داشت: در شرایط فعلی که صنایع کشور با مشکلات و محدودیت هایی مواجه هستند باید حمایت های ویژه ای از آنان صورت گیرد و قانون بخشودگی جرائم بیمه ای با اجرای صحیح می تواند باعث رفع برخی مشکلات باشد.
وی با بیان اینکه برخی کارفرمایان و مدیران واحدهای تولیدی در پرداخت به موقع حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی با مشکل مواجه هستند، گفت: انتظار داریم که کارگران و افراد شاغل در این کارگاه ها بتوانند از خدمات تأمین اجتماعی استفاده کنند و بدهی کارفرما منجر به بروز مشکل برای کارگران نشود.
این کارفرمای نمونه همچنین خواستار حمایت بیشتر سازمان تأمین اجتماعی از کارفرمایان خوش حساب شد و گفت: کارفرمایی که برای چندین سال حق بیمه را منظم به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کرده است اگر در مقطع خاصی با مشکل مواجه شد باید مورد حمایت قرار گیرد.
وی افزود: کارفرمایان خوش حساب که حق بیمه را به موقع می دهند و هیچگونه تأخیری ندارند نیز انتظار دارند که از سوی سازمان تأمین اجتماعی تشویق شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 322
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران