پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488185 تاریخ : 1398/05/01-13:37:09
,10028,21,
بخشودگی جرائم بیمه‌ای برای سازمان تأمین اجتماعی و کارفرمایان سودمند است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

بخشودگی جرائم بیمه‌ای برای سازمان تأمین اجتماعی و کارفرمایان سودمند است

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشودگی جرائم بیمه‌ای برای سازمان تأمین اجتماعی و کارفرمایان دارای بدهی، سود دو طرفه دارد و بهتر است از حداکثر ظرفیت این قانون استفاده شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمد وحدتی اظهار داشت: بخشودگی جرائم بیمه‌ای انگیزه‌ای برای دریافت اصل حق بیمه که باید از طرف کارفرما پرداخت شود، ایجاد می‌کند و برای سازمان تأمین اجتماعی نیز باعث درآمدزایی می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسهیلات خوبی برای استفاده کارفرمایان فراهم شده است، اظهار داشت: پرداخت و یا تقسیط و تعیین تکلیف بدهی بیمه‌ای کارگاه‌ها همراه با بخشودگی جرائم مربوطه می‌تواند کمک قابل توجهی به بسیاری از کارگاه‌ها باشد و باعث افزایش رونق تولید شود.

دکتر وحدتی ادامه داد: امیدواریم کارفرمایان از این مزایا در جهت رفع مشکلات اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال بیشتر استفاده کنند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در حوزه انتخابیه و استان آذربایجان‌شرقی تلاش می‌کنیم که درباره این مزایا اطلاع رسانی کنیم تا کارفرمایان از مزایای ایجاد شده استفاده کنند و انتظار داریم که سازمان تأمین اجتماعی نیز در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشد و زمینه استفاده حداکثری از مزایای مربوطه را فراهم کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران