پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509448 تاریخ : 1398/12/21-15:16:22
,5,
بخشنامه بهره‌مندی کارکنان صنعت آب و برق از «دورکاری» ابلاغ شد

از سوی معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو؛

بخشنامه بهره‌مندی کارکنان صنعت آب و برق از «دورکاری» ابلاغ شد

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو با توجه به شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا، طی بخشنامه‌ای ضوابط امکان بهره‌مندی کارکنان صنعت آب و برق از «دورکاری» را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، بر اساس این بخشنامه که به امضای "محمد صالح اولیا" رسیده است، تمامی افرادی که با تشخیص و نظارت مدیران ذی‌ربط امکان فعالیت در منزل را دارند، می‌توانند تا اطلاع ثانوی مشمول دورکاری قرار گیرند.
طبق این بخشنامه افراد دارای شرایط خاص از جمله جانبازان شیمیایی، کارکنان دارای سن بالای 50 سال، بانوان سرپرست خانواده، باردار یا دارای همسر و فرزند معلول، در اولویت خواهند بود.
در این بخشنامه آمده است: دفاتر فناوری اطلاعات یا عناوین مشابه موظفند زیرساخت‌های نرم‌افزاری لازم و دسترسی الکترونیکی تمامی کارکنان خود را از خارج از محل کار جهت انجام مکاتبات و فعالیت‌های اداری فراهم نمایند.
بر این اساس، اجرای برنامه دورکاری به معنای مرخصی و یا تعطیلی نبوده و کارکنان می‌بایست در شهر یا منطقه محل خدمت خود مستقر بوده و امکان تماس غیرحضوری، دسترسی آسان و فراخوان ایشان به محل کار فراهم باشد و با توجه به مشکلات به وجود آمده در استان‌های مختلف کشور، از انجام هرگونه سفر یا ماموریت غیرضرور خودداری نمایند.
همچنین تمامی شرکت‌های مادرتخصصی، موسسات و مراکز آموزشی و پژوهشی و ساتبا موظفند ارزیابی دقیقی از فعالیت کارکنان دورکار خود داشته باشند و گزارش عملکرد این بخشنامه را حداکثر یک ماه پس از اعلام انقضای آن به دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت نیرو ارایه کنند.
اجرای مفاد این بخشنامه در ستاد وزارت نیرو برعهده اداره کل امور اداری و پشتیبانی ستاد و در سایر شرکت‌ها، مؤسسات و مراکز بر عهده بالاترین مقام خواهد بود.
در این بخشنامه تاکید شده است: اجرای این بخشنامه به هیچ‌وجه نباید خدشه‌ای به تداوم خدمت‌رسانی بخش‌های عملیاتی به مردم ایجاد کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 238
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران