پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447914 تاریخ : 1397/11/13-17:29:53
,10028,22,
بخش های جدید بیمارستان تامین اجتماعی شیراز مورد بهره برداری قرار گرفت

در دومین روز از دهه مبارک فجر؛

بخش های جدید بیمارستان تامین اجتماعی شیراز مورد بهره برداری قرار گرفت

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، بخش های بازسازی شده CCU و POST CCU بیمارستان تامین اجتماعی شهید بهشتی شیراز با حضور دکتر مهدی درخشان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، روز گذشته نیز درمانگاه تامین اجتماعی داراب در استان فارس توسط محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر درخشان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی و عبدالکریم نباتی مدیر کل و دکتر اکبر امیری مدیر درمان تامین اجتماعی فارس پس از افتتاح بخش های بیمارستان شهید بهشتی شیراز در جمع خبرنگاران این استان حاضر شدند و به سئوالات آنها پاسخ داد.

دکتر درخشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد اصلی این سازمان در سال 98 تکمیل و گسترش زیرساخت آی تی در همه زمینه ها است تا مردم به سهولت از خدمات استفاده کنند و نظارت و کنترل نیز بهبود پیدا کند.

وی گفت: تاکید سازمان تامین اجتماعی، ایجاد ارتباط کاری عمیق، همه جانبه، علمی و سازمان یافته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بیمه ها است که با تکمیل زیر ساخت های آی تی ممکن خواهد بود.

دکتر درخشان با اشاره به ضرورت ارتباط عاطفی و صمیمی با مردم در ارائه خدمات درمانی خاطر نشان کرد: طرح خوش رویی با بیماران به صورت داوطلبانه اجرا می شود .

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان در سال های گذشته در بخش های تامین تجهیزات، ارتقای هتلینگ و جذب نیروها برای مراکز درمانی ملکی اقدامات موثری انجام داده است.

وی تاکید کرد: اصلاح فرآیند ها و تامین بخش کسری پرستار امری ضروری است، از دوسال قبل تلاش کردیم نرم پرستاری را اصلاح کنیم که تصویب و به معاونت اداری مالی ابلاغ شد و آنها نیز در حال تلاش هستند که چارت پرستاری تا پایان سال به صورت کامل اصلاح و تکمیل شود.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی ابراز داشت: در دهه فجر امسال 12 پروژه درمانی افتتاح، 22 پروژه تا پایان اسفند تکمیل و در هفته تامین اجتماعی سال آینده به بهربرداری می رسد، 42 پروژه در حال ساخت است و 40 پروژه نیز مصوب شده که در دست طراحی است.

مدیر کل تامین اجتماعی فارس نیز در جمع خبرنگاران گفت: دانشجویانی که در حال تحصیل هستند می‌توانند خود را بیمه تامین اجتماعی کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

عبدالکریم نباتی تصریح کرد: دانشجویانی که تحت تکلف خانواده هستند و از بیمه استفاده می‌کنند، نیازی به پرداخت سرانه درمان ندارند.

وی با اشاره به تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی فارس یادآور شد: در این استان حدود 2 میلیون و 185 هزار نفر جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که 734 هزار نفر بیمه شده اصلی و حدود 147 هزار خانوار مستمری بگیر هستند و در ماه 220 میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌شود.

نباتی با اشاره به بیمه کارگری نیز افزود: در استان فارس بالغ بر 60 هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گرفته اند.

وی گفت: ماهیانه حدود 8 میلیارد تومان بابت تعهدات کوتاه مدت و در بیمه بیکاری بالغ بر 16 میلیارد تومان پرداخت می شود.

وی با اشاره به راه اندازی بخش IT بیمه تامین اجتماعی گفت: در گذشته همه ارائه خدمات بیمه به طور حضوری بود اما امروزه با راه اندازی بخش آی تی شهروندان می‌توانند پرداخت حق بیمه خود، تعویض دفترچه بیمه را به صورت غیر حضوری انجام دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران