پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303415 تاریخ : 1396/06/11-18:24:00
,10026,
بخش سی تی اسکن بیمارستان تامین اجتماعی زرند افتتاح شد

با حضور معاونین سازمان تامین اجتماعی؛

بخش سی تی اسکن بیمارستان تامین اجتماعی زرند افتتاح شد

با حضور معاونین حقوقی و امور مجلس و فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، بخش سی تی اسکن و فضای فرا ظرفیت بحران در بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (ع) شهرستان زرند به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عبدالرحمان تاج الدین در مراسم افتتاح بخش سی تی اسکن و فضای فرا ظرفیت بحران بیمارستان امام علی (ع) شهرستان زرند گفت: دولت تدبیر و امید طی چهار سال گذشته به اندازه یک دهه توسعه فضای درمانی کشور را پیش برده است.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید با درایت مدیریت عالی سازمان تامین اجتماعی تلاش شد که این سازمان به دور از نگاه های جناحی، رسالت خدمت رسانی خود را انجام دهد.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در هر ماه بیش از هفت میلیارد تومان بابت ارائه تعهدات به مردم زرند هزینه  می کند، خاطرنشان کرد: یکی از برکات برجام این است که اجازه ورود دستگاه های پیشرفته پزشکی به کشور داده شده و امروز یکی از این دستگاه ها در بیمارستان زرند به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: در هفته دولت هشت نمونه از دستگاه سی تی اسکن در سطح کشور به بهره برداری رسیده است.
تاج الدین با اشاره به احداث فضای فراظرفیت بیمارستان زرند عنوان کرد: شهرستان زرند یک شهر زلزله خیز است و امیدواریم با فضایی که امروز در تنها بیمارستان این شهر افتتاح شد، بتوانیم در شرایط بحران به مردم خدمت کنیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: طی چهار سال گذشته سه بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمان با اعتباری بیش از 6 میلیارد تومان به بخش سی تی اسکن مجهز شدند.
دکتر امین فخر بیان کرد: در سال 95 اعتبار استان کرمان، 500 میلیارد تومان بود که 220 میلیارد تومان آن در حوزه درمان مستقیم و مابقی در حوزه درمان غیر مستقیم هزینه شد.
وی اضافه کرد: در حوزه درمان مستقیم بیش از 57 هزار مورد بستری و بیش از چهار میلیون و 500 مورد درمان سر پایی در بیمارستان های تامین اجتماعی کرمان انجام شده است.
وی ادامه داد: در حوزه درمان غیر مستقیم نیز یکصد هزار بستری و بیش از هشت میلیون مورد مراجعه سرپایی انجام شد که رقم خیلی بالایی به شمار می رود و این درحالی بود که مجموع وصولی استان 120 میلیارد تومان بود و ما بیش از 530 میلیارد تومان هزینه کرده ایم.
وی تصریح کرد: در زلزله سال 95 شهرستان زرند بیش از 10 میلیارد تومان مازاد بر اعتبارات، هزینه کردیم.
دکترفخر تاکید کرد: اقداماتی که طی چهار سال گذشته در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی کرمان انجام شده با اقدامات 10 سال گذشته برابری می کند.
منصور هاشمی رئیس بیمارستان امام علی (ع) زرند در حاشیه این آیین اظهار کرد: برای راه اندازی سی تی اسکن و فضای فرا ظرفیت بحران این بیمارستان، بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: بخش سی تی اسکن در فضایی به مساحت 60 متر مربع و فضای فرا ظرفیت در ساختمانی به مساحت 450 متر مربع احداث شده است
هاشمی بیان کرد: بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (ع) زرند در پی زلزله سال 95 با بیمارستان سینای این شهر ادغام شد و هم اکنون با 166 تخت بیمارستانی به عنوان تنها بیمارستان زرند ارائه خدمت می کند.
وی با بیان اینکه پنج اتاق عمل فعال در بیمارستان امام علی(ع) وجود دارد، اضافه کرد: بعد از ادغام این 2 بیمارستان، حجم عمل های جراحی، 86 درصد رشد یافت و در بخش بستری نیز رشدی 67 درصدی داشتیم.
رئیس بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (ع) شهرستان زرند، خاطرنشان کرد: مجموع مساحت این بیمارستان 66 هزار متر مربع بوده و بخش ها و تاسیسات آن 18 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 377
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران