پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266088 تاریخ : 1395/11/16-15:22:17
,10030,
بخش داخلی مردان و زنان بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) اسلامشهر راه اندازی شد

بخش داخلی مردان و زنان بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) اسلامشهر راه اندازی شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، بخش داخلی مردان و زنان بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) اسلامشهر با حضور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مدیران و شرکای اجتماعی این سازمان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترمحمدعلی همتی در این مراسم، ضمن تبریک روز پرستار، با بیان اینکه این دوره از مدیریت سازمان تامین اجتماعی، فرصت مناسبی برای تحقق برنامه های اصولی است، گفت: حذف دفترچه و جایگزینی کارت هوشمند سلامت  به صورت مطلوبی در سازمان اثر گذار بوده است.

وی افزود: طرح حذف دفترچه در 19استان شروع شده است و در برخی مناطق پایان یافته و در برخی استان ها نیز در حال کامل شدن است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در حوزه درمان این سازمان از جمله اجرای سیستم HIS نمونه است، اظهار داشت: ایجاد پرونده الکترونیک نیز در 10استان کشور آغاز شده و این طرح به کل استانها تسری می یابد.
دکتر همتی ادامه داد: 22برنامه عمیاتی در حوزه درمان سازمان تدوین کرده ایم و در نهایت می توان گفت در طول 3سال گذشته رضایتمندی مراجعه کنندگان مراکز درمانی سازمان رو به افزایش بوده است.
وی با بیان اینکه کتاب نگهداشت ارتقاء هتلینگ سازمان بزودی تکمیل می شود، گفت: این اقدام با هدف  افزایش دوام و طول عمر وسایل بیمارستان انجام می شود.
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران نیز در این مراسم گفت: در کشور در حوزه درمان سازمان، پروژه های ملی ارتقای هتلینگ و حذف دفترچه اجرایی می شود.
دکتر محمد تقی خسروانی مقدم افزود: 30درصد خدمت درمانی این سازمان در استان تهران تولید و ارائه می شود.
وی گفت: ارتقای هتلینگ تاکنون بیش از 11میلیارد تومان هزینه داشته است.
دکتر خسروانی مقدم افزود: ارتقای هتلینگ  کار بسیار بزرگی و ملی بود که به بهترین وجه انجام شد.
رئیس بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) اسلامشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه این مرکز درمانی 5هکتار مساحت دارد، گفت: 135تخت، بخشهای ویژه و تخصص های مختلف در این مرکز فعال است .
دکتر معدنی پور افزود: 6تخصص بیمارستان تامین اجتماعی اسلامشهر 24ساعته فعال هستند.
وی افزود: در 9ماه امسال 338هزار مورد ویزیت پزشکان درمانگاه این بیمارستان انجام شده و در همین مدت 8226 مورد بستری انجام شده است.
دکتر معدنی پور  گفت: در تمامی شاخص ها وضعیت بیمارستان تامین اجتماعی اسلامشهر مناسب است.
وی افزود: تعداد 6730مورد  عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده است.
رئیس بیمارستان تامین اجتماعی اسلامشهر گفت: بازسازی بخش جراحی عمومی در این بیمارستان انجام شده که در راستای ارتقای هتلینگ است و بخش های داخلی نیز مورد بازسازی قرار گرفت.
دکتر معدنی پور گفت: اورژانس بیمارستان اصلاح شده و استانداردهای آن ارتقاء یافته و تغییرات لازم در آن بوجود آمده است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به همراه سایر مدیران و شرکای اجتماعی از بخش های مختلف بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا(ع) بازدید و با بیماران و مراجعه کنندگان گفتگو کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران