پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 510682 تاریخ : 1399/01/24-10:16:11
,2,
بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران، راهی مطمئن برای مقابله با کرونا

بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران، راهی مطمئن برای مقابله با کرونا

با بانکداری الکترونیک و خدمات غیرحضوری بانک ملی ایران، با خیالی آسوده در این روزهای حساس شیوع ویروس کرونا امور بانکی خود را انجام دهید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله اجتماعی ضروری است تا مشتریان تا حد امکان از خدمات غیر حضوری این بانک بهره برده و از مراجعه به شعب خودداری کنند.

بانک ملی ایران در راستای صیانت از سلامت مشتریان و همکاران نظام بانکی و همچنین برای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس، زیرساخت‌های لازم را برای استفاده مشتریان از سامانه‌های غیر حضوری فراهم کرده و مشتریان ارجمند می توانند بدون مراجعه حضوری به شعب و با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک این بانک مانند بام، بله، نشان پرداخت، همراه بانک و تلفن بانک 09622 امور خود را انجام دهند.

علاوه بر آن، همکاران بانکی در سطح شعب و ادارات پاسخگوی سوالات احتمالی شهروندان هستند و لذا مشتریان می توانند بدون مراجعه حضوری از طریق تماس تلفنی با شعب و ادارات بانک ملی ایران، پاسخ سوالات را دریافت کنند.

ضمن اینکه بانک ملی ایران در این روزها شرایطی را فراهم کرده تا تسهیلات گیرندگان از این بانک برای پرداخت اقساط خود نیازی به حضور در شعب نداشته و بدین منظور از خدمات بام و بله بهره مند باشند. برای این امر نیز کافی است مشتریان وارد منوی تسهیلات در سامانه بام شده و یا از بازوی «تسهیلات ملی» اپلیکیشن بله استفاده کنند تا علاوه بر تسهیلات خود، امکان پرداخت اقساط تسهیلات دیگران را نیز داشته باشند.

همچنین واگذاری چک نیز در این بانک بدون حضور در شعب امکان پذیر است و مشتریان بانک با بهره مندی از دستگاه های VTM، نیازی به مراجعه به شعب ندارند. این دستگاه ها که در بیش از 50 نقطه کشور فعال اند، مانند یک متصدی امور بانکی مستقر در شعب بانک، برگه های چک را از مشتری دریافت کرده و رسید ارائه می کنند.

از سویی بانک ملی ایران اکنون عملیات واریز وجه نقد را به دستگاه های «خودگردان» واگذار کرده است که این دستگاه ها علاوه بر این که همه خدمات معمول خودپردازها را انجام می دهند، در هر تراکنش حداکثر 200 برگه اسکناس یا چک مسافرتی را دریافت کرده و در همان لحظه به حساب مورد نظر واریز می کنند.

همچنین اگر مشتریان بانک همچنان به حضور در شعبه نیاز داشتند می توانند با بازو (بات) ملی یار بله به آدرس bmiassistantbot@ پیش از حضور خود، راحت و بی‌دردسر و از آن مهم تر سالم و بهداشتی نوبتشان را دریافت کنند.

ضروری است در صورت حضور در شعب بانک، ضمن استفاده از لوازم شخصی خود اعم از خودکار و... و همچنین عدم لمس سطوح و ضد عفونی کردن دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و حریم اختصاصی خود را رعایت کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران