پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522963 تاریخ : 1399/09/10-11:43:18
,2,
بانک کشاورزی حامی برقراری عدالت اجتماعی و زدودن چهره فقر از مدارس مناطق کم برخوردار

بانک کشاورزی حامی برقراری عدالت اجتماعی و زدودن چهره فقر از مدارس مناطق کم برخوردار

بانک کشاورزی سال هاست برای برقراری عدالت اجتماعی و زدودن چهره فقر از مدارس مناطق کم برخوردار ، به عرصه مدرسه سازی وارد شده و توفیق احداث سرپناه علمی برای دانش آموزان را پیدا کرده است.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، همه ساله بخشی از سپرده های قرض الحسنه مشتریان گرامی را صرف امور خیریه می کند. استان سیستان و بلوچستان از جمله استان هایی است که به شدت به ساخت مدارس استاندارد نیاز دارد و بانک کشاورزی با اختصاص 5 درصد از سپرده های قرض الحسنه، دو مدرسه در این استان احداث کرده است.

انجام این مهم بعد از عقد تفاهم نامه با سازمان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان امکان پذیر شد.

ساخت مدرسه شش کلاسه مهر بانک کشاورزی در چاه اسحق دلگان با 403 متر مربع زیربنای آموزشی و 1372 متر مربع محوطه سازی و مدرسه شش کلاسه مهر بانک کشاورزی در روستای ملکی هیرمند، با 440 متر مربع زیربنای آموزشی و 1200 متر مربع محوطه سازی آغازوبا تلاش همکاران مدیریت بانک کشاورزی و سازمان نوسازی مدارس استان سیستان وبلوچستان ، این مدارس در دی ماه 1398 تکمیل و تقدیم به دانش آموزان پرتلاش شد.

بر اساس این گزارش این بانک درنظر دارد پروژه احداث و تکمیل مدرسه های جدید را در کشور با هدف توسعه فضا و فرصت های آموزشی در مناطق کمتر بهره مند ادامه دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران