پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520534 تاریخ : 1399/07/10-12:32:58
,1,
بانک کارآفرین با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه امضا کرد

بانک کارآفرین با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه امضا کرد

بانک کارآفرین با هدف تنوع بخشی به پورتفوی تسهیلاتی و توسعه خدمات مالی، جهت ارائه تسهیلات به افراد واجد شرایط با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه امضا کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، بر اساس این گزارش، موضوع این تفاهمنامه اعطای تسهیلات به اشخاص معرفی شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (شامل پزشکان و کارکنان) در قالب طرح های جاری بانک خواهد بود.

لازم به ذکر است که افراد موردنظر باید دارای صلاحیت اعتباری بر اساس دستورالعمل های اعتباری بانک کارآفرین و بانک مرکزی باشند.

گفتنی است بانک کارآفرین پیش از این با هدف پاسخگویی به نیازهای جامعه پزشکی و به منظور ارائه راه حل های نوین بانکی، اقدام به استقرار باجه های خدمات بانکی در بیمارستان ها نموده و همچنین در کنگره های علمی جامعه جراحان ایران، حضور مستمر داشته است.

مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح می توانند با مرکز تماس این بانک به شماره 02123350 تماس حاصل نمایند. همچنین شعبه گلستان در خصوص این تفاهمنامه پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران