پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496859 تاریخ : 1398/10/30-17:59:42
,17,
بانک مرکزی تا حد امکان از فعالان بخش خصوصی و تعاونی حمایت می کند

رئیس کل بانک مرکزی:

بانک مرکزی تا حد امکان از فعالان بخش خصوصی و تعاونی حمایت می کند

رئیس کل بانک مرکزی عصر امروز در جلسه دوره ای رؤسای اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون در محل اتاق اصناف گفت: فعالان بخش خصوصی و تعاونی، موتور محرکه رشد اقتصادی کشور هستند و بانک مرکزی با تمام توان و تا حد امکان در راستای رفع موانع آنها در زمینه ریال و ارز تلاش می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر همتی با اشاره به نتایج حاصل از برگزاری این جلسات افزود ایجاد شناخت و درک متقابل نسبت به مشکلات، اولین مرحله رفع مشکلات است و خوشبختانه تاکنون تصمیمات مفیدی در این جلسات اخذ شده است.
همتی افزود: با توجه به تحریم های سنگین و بی‌سابقه، اقتصاد کشور در شرایط خاصی قرار دارد و با توجه به این شرایط، بانک مرکزی ناچار به اتخاذ سیاست ها با توجه به منافع کلی کشور است.
وی ادامه داد: در این شرایط با عنایت به توصیه‌های مقام معظم رهبری، توجه به اصول اقتصاد مقاومتی و ظرفیت های داخلی، تقویت اقتصاد باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس کل بانک مرکزی با تشکر از اقدامات فعالان بخش خصوصی و تعاونی کشور تصریح کرد: مقاومت در برابر تحریم ها بدون همراهی این عزیزان امکان پذیر نبود و بانک مرکزی به تنهایی قادر به مدیریت این شرایط نخواهد بود.
وی ادامه داد: خوشبختانه علیرغم تمام فشارها، اقتصاد کشور با ثبات است و مقاومت مردم عزیز نیز در این شرایط جای تقدیر دارد.
اعضای اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون نیز ضمن تشکر از برگزاری این جلسات و اهتمام بانک مرکزی به حل مشکلات و موانع موجود، به طرح پیشنهادات، دغدغه ها و موارد مدنظر پرداختند و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران