پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281946 تاریخ : 1396/05/01-20:56:45
,1,10031,
بانک قرض الحسنه مهر ایران حامی دانش آموزان بی بضاعت

بانک قرض الحسنه مهر ایران حامی دانش آموزان بی بضاعت

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش به منظور گسترش تعاملات دو جانبه با هدف رفع محدودیت های مالی دانش آموزان مستعد در مناطق محروم کشور و ارتقای مهارت های آنان طی جلسه ای با توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این جلسه در خصوص راهکارها و زمینه های مختلف حمایت از دانش آموزان، محورهای هم افزایی بانک و آموزش و پرورش، پتانسیل ها و ظرفیت های موجود برای توانمندسازی دانش آموزان نیازمند، توزیع اقلام آموزشی و تحصیلی با همکاری بانک در مناطق محروم کشور و ... تبادل نظر صورت گرفت.

توکلی ضمن اشاره به خدمات، تاریخچه و اقدامات موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: این بانک با 530 شعبه فعال در سراسر کشور در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه و توسعه بانکداری اسلامی گام های موثری برداشته است و تلاش می کند تا با اعطای وام های ارزان قیمت و بدون سود نقش بسزایی در بهبود وضعیت معیشت اقشار ضعیف و متوسط جامعه و ایجاد رونق اقتصادی با توجه به کارآفرینی و اشتغالزایی ایفا نماید.

وی افزود: یکی از ضرورت های اساسی و قابل توجه در بحث اقتصاد، اشتغال و کارآفرینی، عنایت به زمینه های آموزشی و التفات به پرورش استعدادهای نهفته میان دانش آموزان مناطق محروم است، تا با رفع نیازهای مالی و تحصیلی این بخش از جامعه موجب ارتقاء سطح علمی و تربیت نیروی انسانی کارآمد شویم.

سلیمان توکلی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران سعی دارد تا با همکاری وزارت آموزش و پرورش در این زمینه ها فعالیت کند و برای تحقق این امر مهم در قالب بسته های حمایتی، اقلام آموزشی و تحصیلی مورد نیاز این اقشار را تهیه و با شناسایی و معرفی وزارتخانه در اختیار آنان قرار دهد.

در ادامه، علی زرافشان نیز ضمن تاکید به نقش تاثیرگذار خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در حمایت از مددجویان بیان داشت: خانواده های نیازمند در آستانه سال تحصیلی با مشکلاتی ازقبیل خرید کتاب، پوشاک، لوازم مدرسه و ادامه تحصیل فرزندان مواجه هستند که گاهی به علت عدم توانایی مالی از حضور آنان در مدارس ممانعت می کنند.

وی افزود: این اقدام بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند بخشی از نیازهای این قشر از جامعه را برطرف نموده و به ادامه تحصیل دانش آموزان مستعد در مناطق محروم کمک نماید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 268
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران