پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491361 تاریخ : 1398/07/07-19:07:29
,1,
بانک صادرات ایران 2000 میلیارد ریال به واحدهای تولیدی استان مرکزی پرداخت کرد

قدردانی استاندار استان مرکزی از حمایت بانک صادرات ایران از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط؛

بانک صادرات ایران 2000 میلیارد ریال به واحدهای تولیدی استان مرکزی پرداخت کرد

استاندار مرکزی، با ارسال لوحی از بانک صادرات ایران، به جهت پرداخت حدود 2000 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بنگاه‌های کوچک و متوسط این استان در سال 97 قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل ازروابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدیریت شعب این بانک در استان مرکزی در سال 97، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، 79 فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر یک هزار و 937 میلیارد ریال برای کمک به رونق تولید بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی این استان پرداخت کرده است.

بانک صادرات استان مرکزی، در راستای تحقق آیین‌نامه اجرایی تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط و اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، 788 هزار و 500 میلیون ریال تسهیلات را در قالب 21 فقره تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط معرفی شده از سوی این کارگروه پرداخت کرد.
همچنین این بانک، 58 فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ یک هزار و 149 میلیارد ریال به واحدهای تولیدی استان مرکزی پرداخت کرده که نقش مهمی در تأمین مالی این بنگاه‌ها و رونق تولید آن‌ها داشته است. 
سیدعلی آقازاده، استاندار استان مرکزی در همین راستا، با ارسال لوحی خطاب به ایرج جعفری کوچنانی مدیر شعب بانک صادرات در استان مرکزی، از خدمات ارزشمند و اهتمام شایسته و ثمربخش این بانک در راستای تحقق آیین‌نامه اجرایی تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط سال 1397 قدردانی کرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران