پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495446 تاریخ : 1398/10/01-15:53:05
,1,
بانک رفاه از کسب و کارهای نوین حمایت می کند

بانک رفاه از کسب و کارهای نوین حمایت می کند

بانک رفاه یکی از بزرگترین بانک های اجتماعی است که در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی اش از استارتاپ ها در حوزه سلامت حمایت مالی و معنوی می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر ویسی مسئول مرکز نوآوری بانک رفاه در همایش فناورهای علوم روان شناختی و کارآفرینی سایتک با بیان این مطلب گفت: حوزه سلامت یکی از مهم ترین بخش های مورد توجه تامین اجتماعی به عنوان سهامدار اصلی بانک رفاه است که این بانک از استارتاپ های برتر و برگزیده در حوزه سلامت، حمایت مالی و معنوی می کند.
وی افزود: بانک رفاه از اعتبار مناسبی برخوردار است که کسب و کارهای نوین می توانند به کمک این اعتبار، خدمات مناسبی به اقشار مختلف جامعه به ویژه مشتریان مستمری و حقوق بگیر این بانک ارائه دهند.
دکتر ویسی ادامه داد: بانک رفاه می تواند ارتباط سازنده ای بین کسب و کارهای نوین و مشتریانش برقرار کند که این امر، هم می تواند به رونق کار آن ها بینجامد و هم رضایت شهروندان را جلب کند. 
مسئول مرکز نوآوری بانک رفاه تصریح کرد: در دنیای کنونی که تحولات دیجیتالی به وضوح قابل مشاهده است، اشتغال زایی و کارآفرینی از وظایف کسب و کارهای جدید و فناوری های نوین است و با همه مشکلاتی که وجود دارد حرکت در این مسیر، آینده روشنی پیش روی علوم انسانی و این کسب و کارها قرار می دهد.
دکتر ویسی در پایان اظهار داشت: باید به زمان بلوغ کار توجه کرد؛ چرا که هیچ کاری زودتر از دو سال به نتیجه نمی رسد، بنابراین باید تلاش کرد و ناامید نشد و در این مسیر بانک رفاه نیز از ایده های برتری که شرایط و ویژگی های مورد نظر بانک را داشته باشند، حمایت مالی و معنوی می کند. 
دکتر وحید احمدی مشاور وزیر علوم و رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور نیز در این همایش گفت: امروز ما به چیزی بیش از پژوهش نیاز داریم، نیاز امروز ما به نوآوری است.
وی در این خصوص اظهار داشت: مهارت افزایی کارآفرینی نیست، مهارت افزایی تربیت افراد جسور، ایده پرداز و فرصت یاب خوب است که فرصت ها را می شناسند و به موقع از آن استفاده می کنند.
دکتر احمدی ادامه داد: کارآفرینی فقط ایجاد شغل نیست، یک شیوه زندگی است، دنبال کردن فرصت ها همراه با نوآوری، ریسک پذیری و گسترش ایده هاست.
شایان ذکر است این همایش با مشارکت بانک رفاه، معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه تهران به منظور حمایت از ایده های خلاقانه در حوزه فناوری های نوین و کسب و کار های جدید با حضور یکصد تیم از سراسر کشور برگزار شدکه در نهایت 25 تیم موفق شدند به مرحله نهایی راه یابند. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 279
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران