پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 513507 تاریخ : 1399/03/07-16:11:08
,2,
بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل فروش سهام عدالت معرفی شد

بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل فروش سهام عدالت معرفی شد

مشتریان بانک توسعه تعاون که پیش ازاین شماره شبا این بانک را به سازمان خصوصی سازی اعلام داشته اند می توانند سفارش فروش سهام عدالت خود را در شعب این بانک انجام دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، گفتنی است کلیه شعب بانک توسعه تعاون امکان دریافت سفارش فروش سهام شرکت های بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت رادارند و بانک در این فرآیند به نمایندگی از شرکت های کارگزاری نسبت به دریافت سفارش فروش سهام شرکت های بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت اقدام می نماید.

لازم به ذکر است این امکان صرفاً برای مشتریانی که پیش ازاین شماره شبای حساب بانکی خود در بانک توسعه تعاون را به سازمان خصوصی سازی اعلام نموده اند ایجاد شده است. بر این اساس در صورت مراجعه متقاضیان فروش سهام عدالت به شعب این بانک فرم اقرارنامه و درخواست فروش سهام عدالت در اختیار ایشان قرارگرفته تا مشتری نسبت به تکمیل سفارش فروش 30 درصد از سهام خود اقدام نماید. شایان ذکر است این خدمت در راستای اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص آزادسازی سهام عدالت و مصوبه شورای عالی بورس انجام می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران