پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496625 تاریخ : 1398/10/25-17:51:48
,1,
بانک اقتصادنوین و کارکنان آن به یاری سیل‌زدگان جنوب کشور شتافتند

بانک اقتصادنوین و کارکنان آن به یاری سیل‌زدگان جنوب کشور شتافتند

با موافقت هیئت ‌مدیره بانک اقتصادنوین مبلغ پنج میلیارد ریال و یک روز حقوق کارکنان این بانک به سیل‌زدگان استان‌های جنوب شرق کشور اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ هم‌زمان با وقوع سیل در برخی از شهرها و روستاهای کشور در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان که متاسفانه تخریب زیرساخت‌ها و منازل مسکونی هم‌وطنان عزیز را در پی داشته است، هیئت ‌مدیره بانک اقتصادنوین مبلغ پنج میلیارد ریال برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در این مناطق اختصاص داد. همچنین کارکنان بانک اقتصادنوین به‌صورت داوطلبانه یک روز از حقوق ماهیانه خود را به مشارکت در این اقدام خداپسندانه اختصاص دادند.
گفتنی است این مبالغ با هماهنگی سازمان‌ها و نهادهای مسئول صرف رفع احتیاجات ضروری و کمک به بازسازی زیرساخت‌های آسیب‌دیده این مناطق خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 382
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران