پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263624 تاریخ : 1395/10/14-13:16:07
,10030,
بانوی کارآفرین گناوه ای: می توانم برای 100 نفر شغل ایجاد کنم

بانوی کارآفرین گناوه ای: می توانم برای 100 نفر شغل ایجاد کنم

بانوی کارآفرین گناوه ای گفت: درصورت حمایت دستگاههای اجرایی ذیربط، با توجه به وجود زمینه لازم، به تنهایی امکان ایجاد 100 فرصت شغلی برای بانوان این شهرستان را دارم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عفت حسنی که درمدت یک سال زمینه اشتغال 45 نفر را فراهم کرده است روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: برای توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال بیشتر بانوان نیازمند حمایت های دستگاههای مرتبط از جمله صنعت، معدن و تجارت، فنی و حرفه ای و اتحادیه فرش دستباف هستم. 

این بانوی کارآفرین که با راه اندازی کارگاه در زمینه فرش دستباف و تابلو فرش فعالیت دارد، گفت: از سال 94 بخاطر علاقه ای که به یادگیری ساخت فرش و تابلو فرش داشتم آموزش های لازم این حرفه را فرا گرفته و برای دیگر بانوان کارگاه آموزشی دایر کردم. 
حسنی یادآورشد: در ابتدا فقط بافت تابلو فرش را به بانوان آموزش و پس از آن نمایندگی فروش و نخ و نقشه شرکت دارکوب امروز را برعهده گرفتم. 
وی اظهارکرد: پس از اخذ مجوز پروانه و آموزش کارآفرینی برای توسعه فعالیت ها، تسهیلاتی از بسیج و صندوق کارآفرینی امید دریافت و تجهیزات دفتر کار و کارگاه آموزشی دایر و همزمان با بکارگیری بافنده های نمونه، به تولید فرش و سفارش از سراسر کشور اقدام کردم. 
این بانوی کار آفرین گفت: در زمان حاضر درصدد راه اندازی سایت دوم کارگاه آموزشی هستم که دراین زمینه تجهیزات و دستگاههای موردنیاز خریداری و در مرحله نصب و آزمایش اولیه هستند. 
وی بیان کرد: پس از اتمام مراحل آزمایشی، اولین کارگاه پرداخت فرش تخت و برجسته که به مهارت و تجربه خاص نیاز دارد در گناوه راه اندازی خواهد شد. 
وی یادآورشد: پرداخت بدین صورت است که پرزهای اضافی سطح قالی به نحوی که سطح آن صاف شود، گرفته و پس از پایان بافت انجام می شود. 
حسنی پیرامون مشکلات گریبانگیر راه اندازی فعالیت خود گفت: حضور در بازارهای جهانی از مهم ترین مشکلاتی است که از مسئولان مرتبط انتظار دارم در این زمینه این شرکت را بدون واسطه به تاجر های اصلی معرفی کنند. 
حسنی افزود: به منظور توسعه و بازدهی فعالیت کاری خود و دیگر بانوان شاغل، انتظار و توقع دارم که هر دستگاهی فرش و نخ و سایر ملزومات را وارد، تولید و عرضه می کند یک واحد فنی نظارتی تشکیل شود تا سلامت نخ ها کنترل و دوره های آموزشی برای بافندگی راه اندازی شود. 
این بانوی کارآفرین به اهداف و موفقیت های خود اشاره کرد و گفت: به ثمر رسیدن طرح و اشتغال و فعالیت سالم بزرگترین هدفم بوده است. 
وی افزود: انتخاب کارآفرین برتر اقتصاد مقاومتی سال 95 از سوی بسیج شهرستان و تقدیر در همایش اقتصاد مقاومتی در تهران و حضور در همایش کارآفرینان فنی وحرفه ای از عمده موفقیت های طول دوران فعالیت یک ساله ام بوده است. 
حسنی اظهار کرد: به عنوان کارآفرین و وام گیرنده صندوق کار آفرینی استان بوشهر از سوی استانداری، به نمایندگی از گناوه با ارایه محصول گبه شول برای شرکت در دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان که از 15 تا 18 دی ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، شرکت خواهم کرد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 323
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران