پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463931 تاریخ : 1398/02/16-12:43:18
,17,10028,22,
باند قاچاق مواد مخدر و پولشویی هزار میلیارد ریالی متلاشی شد

باند قاچاق مواد مخدر و پولشویی هزار میلیارد ریالی متلاشی شد

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت یک باند پنج نفری قاچاق سازمان یافته مواد مخدر و پولشویی به مبلغ یک هزار میلیارد ریال در هرمزگان شناسایی و با دستگیری اعضای آن متلاشی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سردار عزیزالله ملکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان با کارهای اطلاعاتی و پلیسی این باند را که در هرمزگان و استان‌های همجوار در تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی کردند.

وی با تشریح شیوه دقیق و سازمان یافته و تقسیم وظایف بین اعضای باند یاد شده اظهار داشت: ارتباط با صاحبان و فروشندگان اصلی مواد مخدر در پاکستان با هماهنگی سرشبکه بود و مراحل انتقال آن به کشور و انتقال وجوه دریافتی به حساب اعضای شبکه در داخل و خارج کشور به طور برنامه ریزی شده بود و این روند تا انتهای فرآیند تسویه مالی و پولشویی و تبدیل وجه نقد به دارایی‌های دیگر، ادامه می یافت.
فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: گروهی از ماموران کارآزموده و باتجربه نیروی انتظامی، در یک عملیات ضربتی پنج نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 
سردار ملکی اضافه کرد: با بررسی‌های دقیق توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی، مشخص شد گردش مالی بسیار زیاد این باند سازمان‌یافته از طریق حساب‌ها و کارت‌های افرادی با سن و سال کم و بی‌بضاعت با مدیریت و هماهنگی متهمان دستگیر شده انجام شده است.
رئیس پلیس هرمزگان توضیح داد: متهمان در دفاع اولیه، علت جابه جایی مالی به میزان یک‌هزار میلیارد ریال را خرید و فروش شتر عنوان کردند که با انجام تحقیقات میدانی و بررسی‌های دقیق انجام شده، مستندات لازم در خصوص ادعای کذب متهمان جمع‌آوری و به نظر مقام قضایی رسید.
فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با توجه به دلایل و مدارک موجود و تجزیه تحلیل صورت گرفته بر روی حساب‌ها و ردیابی وجوه، متهمان با صدور قرار زندان، روانه ندامتگاه شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 331
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران