پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508944 تاریخ : 1398/12/13-16:28:32
,2,
بام ایمن تر شد!

بام ایمن تر شد!

استفاده از سامانه بام بانک ملی ایران فقط با رمز دوم یکبار مصرف میسر است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به رشد آمار و تنوع روش های سوء استفاده از حساب های بانک?، با? بردن امن?ت حساب ها همواره ?ک? از اصل? ترین چالش های بانک هاست که با توجه به کارکرد مناسب رمزهای پویا در ارتقای امنیت حساب های بانکی، استفاده از رمزهای ?کبار مصرف گز?نه ای مناسب و منطق? برای مواجهه با این امر محسوب می شود. ضمن اینکه بانک ملی ایران همواره در تلاش بوده تا در فرهنگ سازی اقدامات جدید نظام بانکی نقش به سزایی را ایفا کند.
بر همین اساس از این پس کاربران و علاقه مندان به استفاده از سامانه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران (بام) به منظور ارتقای امنیت حساب خود باید برای فرآیندهایی نظیر ثبت نام و یا بازیابی رمز سامانه از رمز دوم پویا استفاده کنند و دیگر امکان انجام این فرآیندها با رمز دوم ثابت میسر نخواهد بود.
پروسه ورود به سامانه نیز پس از ثبت نام و یا بازیابی رمز پس از گذشت 6 ساعت زمان انجام می شود که این امر در راستای ارتقای ایمنی کاربر و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی تعبیه شده است.
لازم به ذکر است، امکان دریافت رمز پویا برای حساب های بانک ملی ایران از طریق سامانه های شصت، رمزبان، هریم (هدایت رمز یکبارمصرف) و کدهای دستوری USSDامکان پذیر است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 266
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران