پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467564 تاریخ : 1398/04/15-12:31:25
,15,
باشگاه مشتریان بخشی از زنجیره تامین فروش ایران کیش می شود

باشگاه مشتریان بخشی از زنجیره تامین فروش ایران کیش می شود

باشگاه مشتریان ایران کیش قرار نیست صرفا به محلی برای برگزاری چند جایزه و یا رویداد برای برقراری ارتباط با مشتریانش تبدیل شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مجتبی کشاورز مشاورسرپرست ایران کیش در حوزه توسعه بازار با بیان این مطلب گفت: باشگاه مشتریان قراراست بخشی از زنجیره تامین فروش ایران کیش بشود، ارزش افزوده ای برای مشتریان این شرکت ایجاد کند وخدمات و سرویس های جدید ارائه کند.

وی  اظهارکرد: باشگاه مشتریان باید یک پلتفرم و زنجیره تامین بزرگ شود. این در حالی است که درایران، باشگاه های مشتریان بیشتر به محلی برای جمع آوری اطلاعات مشتریان تبدیل شده است. در سیستم های ایرانی، همین که یک باشگاه تبدیل به پایگاه داده مناسبی از مخاطبان می شود تصور آن است که باشگاه مشتریان ایده آل شکل گرفته است اما در بازار امروز باشگاه مشتریان یک بخش اصلی از زنجیره تامین فروش است.

کشاورز گفت: برای آنکه به یک باشگاه مشتریان مطلوب استاندارد و کارا برسیم واین کار ارزش افزوده برای شرکت و هم برای مشتری داشته باشد، فعالیت های جدیدی را به همراه سرویس های جدیددر نظر گرفته ایم.

وی تاکید کرد: قرار نیست صرفا بامشتریان فعلی ایران کیش کارکنیم بلکه تلاشمان آن است تابه یک پلتفرم بزرگ تری دراین زمینه برسیم ومشتری های خود را در باشگاه مشتریان توسعه  دهیم .

کشاورز اظهار کرد: اگر برنامه ها آنگونه که می خواهیم پیش رود ، ایران کیش در آینده ای خیلی نزدیک به یکی از بزرگترین و استاندارد ترین باشگاه مشتریان کشور خواهد رسید.

وی  گفت: دیگر قرارنیست در باشگاه مشتریان به صورت  مقطعی با مشتری روبه رو باشیم،  بلکه می خواهیم برپایه سرویس هایی که ارائه می دهیم یک گفتمان و تعامل دوسویه به وجود بیاوریم، به گونه ای که مشتری دائما با باشگاه در ارتباط باشد و باشگاه محلی برای تامین نیازهای روزمره مشتری در 24 ساعت شبانه روز باشد.  

کشاورز تاکید کرد: اگرچه هنوز هم در باشگاه مشتریان طرح های تشویقی و یا تخفیفی وجود خواهد داشت. اما مطمئنا محدود به این نیستیم و مشتری در هر زمان که بخواهد از باشگاه ایران کیش استفاده کند به ارزش افزوده موردنظرمی رسد و سعی برآن داریم تا سرحد بضاعت نیاز مشتری را تامین کنیم.  



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 299
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران