پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496957 تاریخ : 1398/11/02-12:32:45
,10025,22,
بازید مهندس مهدوی از شعبه بوشهر بیمه سرمد

بازید مهندس مهدوی از شعبه بوشهر بیمه سرمد

مدیرعامل بیمه سرمد به منظور نظارت بر عملکرد شعبه بوشهر و شبکه فروش این استان و نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان ارزنده، معارفه سرپرست جدید و قدردانی از روسای برتر بانک صادرات استان در فروش بیمه‌نامه‌های سرمد، به استان بوشهر سفر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، مهندس مهدی مهدوی در ابتدای این سفر استانی، در محل شعبه حضور یافت و ضمن دیدار با کارکنان و نمایندگان، عملکرد و دستاوردهای شرکت را در سال جاری و برنامه‌های سال آتی را مورد بررسی قرار داد. مهدوی در ادامه این سفر، بوریایی را به عنوان سرپرست جدید شعبه بوشهر معرفی و اظهار امیدواری کرد: با حضور وی، اتفاقات مثبتی در استان بوشهر به وقوع بپیوندد.
مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه سفر خود به استان بوشهر، با دکتر حاجیانی مدیرکل هلال احمر این استان نیز دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک، نحوه ارائه خدمات بیمه‌ای به جمعیت هلال احمر بوشهر را مورد ارزیابی قرار داد. دکتر حاجیانی در این دیدار، ضمن قدردانی از عملکرد بیمه سرمد بابت سطح بالای خدمات ارائه شده، آمادگی خود را برای توسعه همکاری‌های مشترک اعلام نمود.
دیدار با کانون بازنشستگان بانک صادرات، جلسه دیگری بود که توسط مدیرعامل بیمه سرمد در طی این سفر استانی انجام شد.
در پایان نیز، مهندس مهدوی ضمن حضور در ساختمان بانک صادرات استان بوشهر، با غنی‌پور مدیر امور شعب این استان و معاونین و روسای شعب دیدار کرد.
غنی پور در این مراسم، هم‌خانواده بودن بیمه سرمد و بانک صادرات را مثبت ارزیابی کرد و افزود: توسعه تعاملات و همکاری‌های مشترک از نقاط قوت بانک صادرات و بیمه سرمد است که خوشبختانه به خوبی در حال انجام می‌باشد.
مهدوی نیز در این دیدار، چشم انداز بیمه سرمد در سال جاری را ارائه کرد و برنامه های مشترک بانک-بیمه را در سال آینده مورد بررسی قرار داد.
مدیرعامل بیمه سرمد در پایان این مراسم، شعب برتر بانک صادرات استان در فروش بالای بیمه‌نامه‌های سرمد را معرفی و از آنان قدردانی کرد.
این گزارش می‌افزاید، حسن طاهری بازرس ویژه مدیرعامل، پژمان نریمانی معاون اجرایی و مجید حبیبی معاون فنی بیمه‌های غیر زندگی نیز در این سفر، مدیرعامل را همراهی کرده بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 342
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران