پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452804 تاریخ : 1398/01/24-12:20:29
,17,
بازگشت تخصیص‌های لغو شده سال گذشته

بازگشت تخصیص‌های لغو شده سال گذشته

رییس سازمان برنامه و بودجه در توییتی از تخصیص و پرداخت 3 هزار و 737 میلیارد تومان به آموزش و پرورش، بخش بهداشت، دانشگاه ها و سایر دستگاه های اجرایی از محل تخصیص‌های لغو شده سال 97 خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکترمحمدباقر نوبخت در توییتر خود نوشت: 586 میلیارد تومان به آموزش و پرورش، یکهزار و 977 میلیارد تومان به وزارت بهداشت و 959 میلیارد تومان به دانشگاه‌ها پرداخت می شود.

وی در ادامه آورده است: «هماهنگی های لازم برای پرداخت دو هزار و 100 میلیارد تومان دیگر به دستگاه های ذیربط در هفته آتی نیز انجام شده است.
چون در آخرین روزهای سال 97 مبالغ قطعی نفت فروخته شده به خزانه واریز نشده بود، مجبور شدیم برخی تخصیص های بودجه ای صادر شده را لغو کنیم تا بتوانیم مقدار منابع موجود را با اولویت برای مواردی بپردازیم که باید تا پایان اسفند لزوما پرداخت می شد و بقیه در فروردین امسال پرداخت شود».

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 228
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران