پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448822 تاریخ : 1397/11/24-15:04:43
,11,22,
بازسازی محور ریلی جنوب زودتر از موعد مقرر و در شرایط سخت

مدیرکل راه آهن لرستان خبر داد:

بازسازی محور ریلی جنوب زودتر از موعد مقرر و در شرایط سخت

بازسازی مسیرهای ریلی راه آهن جنوب علیرغم برودت هوا، بارش شدید باران و پیچیدگی های عملیاتی زودتر از موعد مقرر انجام شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، رحمت رحمت نژاد مدیر کل راه آهن لرستان اظهار داشت: بازسازی مسیرهای ریلی راه آهن جنوب علیرغم برودت هوا، بارش شدید باران و پیچیدگی های عملیاتی زودتر از موعد مقرر انجام شد.

رحمت نژاد افزود: بازسازی خطوط ریلی محور جنوب به منظور تعویض زیرسازی و روسازی خطوط فرسوده از 17 بهمن ماه امسال آغاز شد و با تلاش شبانه روزی همکاران 15 ساعت زودتر از موعد مقرر به اتمام رسید.

وی با تاکید بر سختی‌کار در این منطقه، توضیح داد: با توجه به شرایط جوی فصل زمستان در این منطقه و شیب و فراز( 15 در هزار) قسمت بازسازی شده، انجام عملیات نصب خط در بلاک سپید دشت به چمسنگر در مقایسه با سایر مسیرهای ریلی راه آهن جنوب بسیار دشوار و از پیچیده ترین بازسازی از نوع خود بوده است.

وی با بیان اینکه این عملیات بازسازی در فاصله 17 الی 20 بهمن ماه در خطوط ریلی لرستان انجام شد، افزود: این عملیات در کیلومتر 508 انجام شد که با توجه به شرایط کوهستانی منطقه و وجود قوس های متعدد (با شعاع 220 و 250 و تونل‌های طویل) سختی و پیچیدگی خاصی دارد که انجام عملیات را متغیر می‌سازد.

مدیرکل راه‌آهن لرستان گفت: بازسازی خط ریلی به طول 1260 متر در محدوده لرستان حدفاصل بلاک سپیددشت به چمسنگر در طولانی ترین تونل قوسی(1007متر) با شعاع 220 بدون وقفه ، به صورت شبانه روزی انجام شد.

او مراحل بازسازی خط را تهیه و مونتاژ خط، برشکاری ریل، آماده سازی زیرسازی، برداشت تراورس کهنه و آسیب دیده و بالاست برداری مسیر، نصب خط و کوپلاژ جدید و بالاست ریزی عنوان و افزود: در ادامه رگلاتور و زیرکوبی خط و در پایان جوشکاری درز ریل‌های نصب شده انجام می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 379
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران