پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463819 تاریخ : 1398/02/15-10:30:57
,17,11,
بازسازی 4 نقطه خط‌آهن ترانزیتی گرگان-اینچه‌برون

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

بازسازی 4 نقطه خط‌آهن ترانزیتی گرگان-اینچه‌برون

معاون وزیر راه و شهرسازی از بازسازی 4 نقطه تخریب شده راه‌آهن ترانزیتی گرگان-اینچه‌برون در محدوده آق قلا خبر داد و گفت:‌ به زودی بازسازی 3 نقطه دیگر این خط آهن ترانزیتی به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سعید رسولی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از مسیر ریلی گرگان-اینچه برون در منطق آق قلا، اظهار کرد: در راستای تغییر مسیر سیل در منطقه آق قلا 7 نقطه این محور ریلی تخریب شد که 4 نقطه آن در حال حاضر بازسازی شده و 3  نقطه دیگر در دست اقدام برای بازسازی است.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون سه منطقه دچار آبگرفتگی است که از تمام کشور باکس های بتنی بسیاری بزرگی را از سایر استان ها به این منطقه منتقل شده و معطل خرید این باکس ها نشدیم.

وی با یادآوری این‌که در منطقه ترکمنستان نیز وقوع سیل ادامه خط ریلی گرگام- اینچه‌برون در این کشور را تخریب کرده است، افزود: به مقامات ترکمنستان اعلام کرده ایم در صورت بازسازی این خط، آمادگی اتصال به آن را داریم.

مدیرعامل راه آهن با بیان یان‌که مسیرهای تخریب شده به صورت پل ساخته می شود، تاکید کرد: به زودی با بازسازی 3 نقطه خط‌آهن گرگان-اینچه‌برون، این مسیر ترانزیتی مجددا راه اندازی شود.

رسولی همچنین با اشاره به این‌که سیر واگن های ایرانی در منطقه CIS عملیاتی شده است، گفت:‌ این منطقه برای ما استراتژیک است و توسعه ترانزیت ریلی جزو یکی از اولویت های ماست، موضوعی که رهبر معظم انقلاب در بند 25 سیاست‌های کلی برنامه ششم بر آن تاکید کرده اند.

وی با بیان این‌که در حال برآورد خسارت‌های سیل به خطوط ریلی هستیم، افزود: روی این کار تمرکز نکرده‌ایم چراکهبه دنبال آن بوده ایم که هر چه سریع تر راه آهن در اختیار مردم قرار گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران