پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496131 تاریخ : 1398/10/15-17:20:02
,15,
بازدید‌ عضو هیئت مدیره از سورتینگ بار پایانه بین المللی سلام

بازدید‌ عضو هیئت مدیره از سورتینگ بار پایانه بین المللی سلام

بهزاد اقبالخواه عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با حضور در فرودگاه بین المللی امام خمینی از سورتینگ بار پایانه مسافری سلام بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که صبح امروز انجام شد حسین غضنفری معاون پستی و بازرگانی مدیرعامل، حمیدرضا آقاجانی سرپرست اداره کل تجزیه و مبادلات، محسن وطن پرست مدیرکل مهندسی عملیات و راهبری سرویس اقبالخواه راه همراهی کردند.

بازدید از این مرکز در راستای تکمیل اسناد مناقصه خرید تجهیزات مکانیزه اداره کل تجزیه و مبادلات انجام شد و در حاشیه آن، راه اندازی سورتینگ و کانوایر تلسکوپی تجزیه مرسولات و امانات پستی و نیز هوشمندسازی خوانش بارکد مرسولات مورد بحث و تبادل نظر حاضرین قرار گرفت.

عضو هیئت مدیره همچنین از هاب پستی و اداره پست های خارجه نیز دیدن کرده و از نزدیک در جریان چگونگی اجرای عملیات پستی دریافت و ارسال مرسولات خارجه، کنترل به محض ورود مرسولات، ارزیابی گمرکی، هماهنگی های خطوط هوایی، بارگیری و ارسال پست به خارج از کشور قرار گرفت.

اقبالخواه با تقدیر از اهتمام ویژه و دقت و سرعت کارکنان در اجرای عملکردهای پستی گفت: پست خارجه به عنوان پل ارتباطی ملموس شرکت ملی پست با جهان خارج، از موقعیت ویژه، اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: این موضوع به ویژه از آن جهت حائز اهمیت است که درصد بالایی از سهم مرسولات پستی در ایران را پست بین المللی تشکیل می دهد.

برنامه ریزی و جانمایی جهت استقرار و حضور اپراتورهای پستی خصوصی نیز از دیگر برنامع هایی بود که در این بازدید به آن پرداخته شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 465
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران