پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452115 تاریخ : 1398/01/09-15:39:54
,6,
بازدیدمدیران ارشد ایساکو از ناوگان امداد رسانی ایران خودرو در خوزستان

به منظور تسریع خدمت رسانی به مسافران نوروزی صورت گرفت:

بازدیدمدیران ارشد ایساکو از ناوگان امداد رسانی ایران خودرو در خوزستان

مدیران ارشد شرکت ایساکو به منظور نظارت و تسریع در خدمت رسانی به مسافران نوروزی از نمایندگی های مجاز، ناوگان امدادجاده ای وسایر مراکز خدماتی این شرکت از محور های مواصلاتی در شهر های اهواز، شوش، اندیمشک، دزفول، بازدید و از امدادگران در این ایام قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، همزمان با تغییرات جوی و بارش‌های اخیر و جاری شدن سیل در بسیاری از مناطق کشور، این شرکت از روز دوم فروردین ماه برای یاری‌رسانی سریع به هموطنان، با ارسال اکیپ‌های ویژه و فوق برنامه در شهرهای مذکور حاضر شده و با تمام توان در خدمت هموطنان است.

در همین راستا در جریان بازدیدهای استانی مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از روند اجرای جشنواره خدمات نوروزی این خودروساز ? مدیرعامل شرکت ایساکو به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت از نمایندگی های مجاز? ناوگان امداد جاده‌ای و سایر مراکز خدماتی این شرکت از محورهای مواصلاتی در شهر های اهواز ، شوش , اندیمشک , دزفول و شوشتر  بازدید و ضمن نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مسافرین نوروزی با تبریک سال نو به امدادگران از زحمات آنها در این ایام تقدیر و تشکر کردند.

بر اساس این گزارش، بارش شدید باران و جاری شدن سیل در بیشتر مناطق استان چهارمحال و بختیاری و بخش هایی از استان اصفهان شامل سمیرم ? کوهپایه ? فریدونشهر و تیران باعث شد تا مشکلاتی برای مسافران به وجود آید که خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به منظور کمک رسانی به مناطق آسیب دیده، اکیپ های امدادی  شامل 10 اکیپ ( خودروسوارهای دکل دار، خودروی حمل و امداد سریع دومنظوره و خودروهای نیسان چرخگیر) را به همراه خودروی امداد سریع به مناطق مذکور اعزام کرده است. 

اکیپ‌های امدادی این شرکت، علاوه بر موارد فوق، همچنان در استان‌های گلستان و مازندران، شهر شیراز و استان‌های غرب و جنوب غربی کشور در حالت فوق‌العاده به سر می‌برند و مدیران حوزه خدمات پس از فروش این شرکت نیز همچنان به منظور نظارت و تسهیل در امور هموطنان در کنار همکاران خود در حال خدمت‌رسانی هستند.

براساس این گزارش، خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو در این روزهای بحرانی، با آمادگی کامل و تمام توان خود آماده خدمت رسانی به تمام هموطنان عزیز است و نیروهای امدادی گروه صنعتی ایران خودرو در تلاشند تا با رسیدگی سریع به خودروهای آسیب دیده و انتقال آن ها به نمایندگیهای های مجاز  و در راستای کسب رضایتمندی مشتریان و نشاندن لبخند رضایت بر لبان هموطنان خود در این روزهای سخت گامی دیگر بردارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران