پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464633 تاریخ : 1398/02/25-11:25:51
,11,
بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از آزادراه کمربند جنوبی تهران

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از آزادراه کمربند جنوبی تهران

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از آزادراه 58 کیلومتری کمربندی جنوبی تهران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه‌وشهرسازی، خیرالله خادمی معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در رأس هیأتی از پروژه آزادراهی کنارگذر جنوبی تهران بازدید کرد.

وی ابتدا از قطعه یک این آزادراه حدفاصل آزادراه کرج- قزوین تا جاده ماهدشت- اشتهارد به طول 40 کیلومتر سپس قطعه دوم حدفاصل جاده ماهدشت- اشتهارد تا تبادل آزادراه تهران ساوه به طول 50 کیلومتر و در ادامه از قطعه سه حدفاصل تبادل آزادراه تهران ساوه تا آزاد راه تهران- قم به طول 30 کیلومتر و در نهایت از قطعه چهار حدفاصل آزادراه تهران- قم تا آز ادراه حرم تا حرم به طول 38 کیلومتر بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از نزدیک در جریان روند اجرایی تونل واقع در قطعه یک که در کیلومتر صفر این پروژه قرار دارد و همچنین عملیات اجرایی پل تقاطع راه آهن قرار گرفت.

در محدوده چهار استان قزوین، البرز، تهران و مرکزی واقع شده است و در 50 کیلومتری قزوین واقع در آزادراه قزوین – کرج تا اتصال به آزادراه حرم تا حرم در محدوده چرمشهر ورامین به طول 158 کیلومتر تعریف شده است .

مسیر این آزاد راه که از غرب شهر آبیک آغاز شروع می‌شود پس از حدود 45 کیلومتر از طریق تقاطع غیر همسطح از راه اصلی اشتهارد – ماهدشت عبور کرده و در کیلومتر 90 با راه اصلی و آزاد راه تهران – ساوه تقاطع دارد .

پس از آن در کیلومتر 120 با راه اصلی و آزاد راه تهران – قم تقاطع داشته و در نهایت در کیلومتر 158 به مسیر آزاد راه قم- چرمشهر- گرمسار در محدوده شهر چرمشهر ورامین متصل می‌شود .

این آزاد راه تکمیل کننده آزاد راه شماره دو که از مرز بازرگان در غرب کشور شروع و تا مرز سرخس در شرق کشور تعریف شده است .

توسعه کریدور بین المللی آزاد راهی شرق به غرب، توسعه کریدور بین‌المللی آزادراهی شمال به جنوب، تکمیل و تسهیل ارتباط آزادراه‌های غرب و جنوب شرق کلان شهر تهران، کاهش طول مسیر، کاهش بار ترافیکی آزاد راه قزوین – کرج – تهران، کاهش زمان سفر برای وسیله نقلیه سبک تا 90 دقیقه و نیمه سنگین تا 110 دقیقه، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی و گازها گلخانه‌های به ویژه در محدوده شهر تهران و افزایش ایمنی و مطلوبیت سفر و کاهش سوانح رانندگی از جمله اهداف اجرای این طرح می‌باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران