پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 378220 تاریخ : 1397/07/14-11:28:40
,10026,10028,22,
بازدید مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر از کانون بازنشستگان و شعبه شهید هندی زاده

بازدید مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر از کانون بازنشستگان و شعبه شهید هندی زاده

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: رسیدگی مطلوب به وضعیت بازنشستگان جزو اولویت های سازمان تامین اجتماعی و برنامه های هدفمند این سازمان است و کارکنان تامین اجتماعی باید الگوی خدمت دهی شایسته به مردم باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، یونس خسروانی در بازدیدی که به مناسبت «روز سالمند» از کانون بازنشستگان این استان داشت، اظهار داشت: بخش قابل توجهی از جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را جمعیت بازنشسته و سالمند تشکیل می دهند و بر همین اساس، سازمان، نگاه ویژه و برنامه ریزی های مناسبی برای حفظ کرامت این قشر عزیز دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح هایی همچون نسیم سلامت در قالب مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان، انتخاب و تجلیل سالیانه بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه با حضور وزیر رفاه و مدیرعامل سازمان و اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران به سفرهای زیارتی افزود: برنامه ریزی و برگزاری چنین طرح های هدفمندی نشان دهنده میزان اهمیت سازمان به قشر سالمند و بازنشسته تحت پوشش خود است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: پرداخت مستمری ماهیانه، تأمین درمان از جمله خدمات مهم از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان است که این دو مهم تمامی ابعاد زندگی این قشر شریف را تحت تاثیر خود قرار می دهد و لذا تلاش ما در سازمان تامین اجتماعی این است که در هر دو موضوع فوق الذکر به نحوی شایسته، ارایه خدمات دهیم.
سید موسی میرجهانمردی، دبیر کانون بازنشستگان بوشهر با قدردانی از تلاش، تعامل و همراهی مدیرکل تامین اجتماعی استان با این کانون، تاکید کرد: این درجه از تعامل و همراهی که در حال حاضر از سوی اداره کل تامین اجتماعی بوشهر نسبت به کانون بازنشستگان استان وجود دارد، موجبات رضایتمندی این قشر را فراهم کرده و ما پیام تشکر آنان را اعلام می نماییم.
همچنین خسروانی با حضور در شعبه شهید هندی زاده یک بوشهر، از خدمات رسانی و نحوه تکریم ارباب رجوع توسط واحدهای مختلف شعبه بازدید کرد.
وی ضمن قدردانی از تلاش های همکاران شعبه یک بوشهر، خدمت رسانی شایسته به مردم را اولویت اصلی این سازمان عنوان کرد و افزود: این سازمان افتخار دارد که به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر در کشور، به جامعه کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان و مستمری بگیران، خدمت کند و لذا همه همکاران باید متوجه اهمیت این موضوع بوده و تمام سعی شان، خدمت شایسته و بی منت به مردم و مخاطبان سازمان باشد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به میزان بالای ارباب رجوع شعبه شهید هندی زاده، اظهار داشت: از زمان برون سپاری بخشی از خدمات سازمان به کارگزاری شعبه یک بوشهر، تعداد قابل توجهی از ارباب رجوع شعبه کمتر شده و لذا همکاران این شعبه باید بسیار بهتر و جدی تر از گذشته به انجام خدمت در قبال مخاطبان سازمان عمل کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 348
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران