پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466802 تاریخ : 1398/04/03-13:26:20
,2,22,
بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از طرح های بزرگ مشارکتی این بانک در استان سیستان و بلوچستان

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از طرح های بزرگ مشارکتی این بانک در استان سیستان و بلوچستان

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعالم بانک کشاورزی روز دوشنبه سوم خرداد در سفر به استان سیستان و بلوچستان از دو طرح بزرگ تولیدی که با مشارکت و حمایت مالی بانک کشاورزی در این استان راه اندازی شده اند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان، خدارحمی در این سفر از واحد 240 هزار قطعه ای پرورش مرغ تخمگذار تعاونی مهر 116 و سردخانه 7500 تنی هامون ثمر بازدید و با مجریان طرح ها گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، واحد تولیدی 240 هزار قطعه ای پرورش مرغ تخمگذار تعاونی مهر 116 با پرداخت  85 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی راه اندازی شده و زمینه ایجاد اشتغال مستقیم را برای 30 نفر فراهم کرده است.

این گزارش می افزاید: سردخانه 7500 تنی هامون ثمر نیز با استفاده از 39 میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی راه اندازی شده و زمینه ایجاد اشتغال مستقیم را برای 50 نفر فراهم کرده است.

شایان ذکر است مدیرعامل بانک کشاورزی در بازدید از این طرح ها تاکید کرد: بانک کشاورزی علاوه بر حمایت مالی و کارشناسی در مرحله احداث طرح، خود را نسبت به حمایت از رونق طرح ها پس از راه اندازی نیز متعهد می داند.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران