پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465392 تاریخ : 1398/03/05-16:12:43
,1,
بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب نارمک و تهرانپارس

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب نارمک و تهرانپارس

حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین به همراه مدیران ارشد این بانک، روز چهارشنبه یکم خرداد ماه از دو شعبه نارمک و تهرانپارس در شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان عملکرد آنها قرار گرفت.

مدیرعامل در ابتدای این بازدید طی یک نشست کاری با رئیس و معاون هر یک از این شعب، عملکرد آنها را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها و نحوه دستیابی به اهداف تعیین شده طبق برنامه‌های سال 1398 مورد بررسی قرار داد.

محمدعلی تفنگچی رئیس شعبه نارمک و باقر آل‌طه رئیس شعبه تهرانپارس، ضمن خوشامدگویی به مدیران ارشد بانک، مسائل مرتبط با شعبه خود را مطرح کردند و مدیرعامل و هیئت همراه راهکارهای لازم را به ایشان ارائه دادند.

تهرانفر در این بازدیدها ضمن ابراز خوشوقتی از فرصت فراهم آمده برای بازدید از شعب بانک و دیدار با همکاران، بر ضرورت آموزش مستمر و حرفه‌ای همکاران تأکید و تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌های اطلاعاتی و تکنولوژیکی و تغییر مدل کسب‌وکارها در تمامی بخش‌ها و از جمله بانکداری، ضرورت آموزش دائمی تمامی کارکنان در بخش‌های صف و ستاد وجود دارد تا همکاران با حضور در دوره‌های کاربردی و تخصصی، دانش بانکی خود را افزایش دهند‌.

وی افزود: لازمه بانکی پاسخگو و مشتری‌مدار، داشتن کارکنانی متخصص و حرفه‌ای است و این مسئله صرفاً با به ‌روز کردن دانش تخصصی همکاران امکان‌پذیر است. لازم به ذکر است که همکاران شاغل در این شعب، با استقبال از حضور مدیران ارشد بانک، این دیدارها را موجب دلگرمی بیشتر و افزایش انگیزه کاری عنوان کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 349
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران