پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463562 تاریخ : 1398/02/09-15:37:22
,1,
بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب ستارخان، صادقیه و پونک

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب ستارخان، صادقیه و پونک

حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین در راستای سیاست بازدید ادواری از شعب این بانک، روز چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه از شعب ستارخان، صادقیه و پونک در شهر تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان عملکرد آنها قرار گرفت.

طی این بازدید مدیرعامل و هیات همراه در یک نشست کاری با روسا و معاونان، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها و امور ارزی، و نحوه دستیابی به اهداف تعیین شده طبق برنامه‌های سال 1398 مورد بررسی قرار دادند و راهکارها و پیشنهادهای لازم را در خصوص موارد مطرح ‌شده ارائه کردند.

بر اساس این گزارش، نوید حسن‌زاده رئیس شعبه ستارخان، فرهاد اشرفی رئیس شعبه صادقیه و سمیرا ملکی رئیس شعبه پونک، ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و مدیران ارشد بانک، مسائل مرتبط با شعبه خود را مطرح کردند و مدیرعامل و هیئت همراه راهکارهای لازم را ارائه دادند.

تهرانفر در این بازدیدها با اشاره بر ‌ضرورت اعتبارسنجی صحیح و دقیق مشتریان تصریح کرد: تمامی شعب باید با دقت نظر کافی اهلیت مشتریان را در خصوص اعطای تسهیلات مدنظر قرار دهند. عدم توجه به این مسئله به‌ویژه در شرایط فعلی مشکلات زیادی را برای بانک به همراه دارد. پیگیری وصول مطالبات زمان انرژی زیادی را از شعب بانک می‌گیرد، ضمن آن که در بسیاری از موارد نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد.

مدیرعامل همچنین با تأکید بر ضرورت بازاریابی و جذب مشتریان جدید خاطرنشان کرد: با تنوع‌بخشی به سبد اعطای تسهیلات، درصدد هستیم رضایت مشتریان را فراهم آوریم تا آنان بتوانند با توجه به امکانات و نیازمندی‌های خود از تسهیلات مناسب استفاده نمایند.

وی همچنین افزود: در بانکداری امروز، بازاریابی به منطقه و یا شهر خاصی محدود نیست و همکاران شعب می‌توانند اقدام به جذب مشتریان جدید کنند.
لازم به ذکر است که در پایان نشست‌های کاری با مسئولان شعب، مدیرعامل و هیئت همراه با کارکنان این شعب نیز دیداری صمیمانه داشتند و ضمن آشنایی با یکایک همکاران، از تلاش‌های آنان تقدیر و تشکر کردند.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 368
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران