پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463094 تاریخ : 1398/01/31-16:39:44
,1,
بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب اراک و قم

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب اراک و قم

حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین به منظور بررسی عملکرد شعب، دیدار نزدیک با همکاران و دریافت پیشنهادها و نقطه‌نظرات مسئولان و کارکنان به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه، روز چهارشنبه 28 فروردین‌ماه از شعب اراک و قم بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان امور جاری و عملکرد آنان قرار گرفت.

مدیرعامل و هیات همراه در بازدید از شعبه اراک در یک نشست کاری با رئیس و معاون شعبه، عملکرد آن را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه و همچنین وضعیت مکانی مورد بررسی قرار دادند و راهکارها و پیشنهادهای لازم را در خصوص موارد مطرح‌ شده ارائه کردند.

تهرانفر در این بازدید طی سخنانی بر ضرورت مشتری‌مداری تأکید و تصریح کرد: ما مشتریان بسیار خوب و ارزشمندی داریم که علیرغم مشکلات اقتصادی موجود و رقابت بانک‌ها برای جذب مشتریان، بانک کارآفرین را برگزیده‌اند و آن را بانک خودشان می‌دانند.

وی افزود: در فرصت‌های پیش ‌آمده، بنده در دیدار و گفتگو با مشتریان، وفاداری و علاقه آنان را نسبت به بانک مشاهده کرده‌ام. برخی از آنان با دلسوزی و از سر علاقه پیشنهادها و نظرات و مشکلات خود را برای بهبود امور بانک مطرح می‌کنند. این مسئله نشانگر آن است که بانک کارآفرین خانواده بزرگی اعم از کارکنان و مشتریان دارد که در کنار یکدیگر تلاش می‌کنند بانک در عالی‌ترین و بهترین سطح ممکن قرار بگیرد.

تهرانفر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رویکرد بانک مبنی بر تنوع‌بخشی به سبد اعطای تسهیلات خرد تصریح کرد: اعطای تسهیلات خرد در دستور کار بانک قرار دارد. در همین راستا چندین طرح تسهیلاتی از جمله صبا و تندیس برای معرفی به مشتریان به شعب بانک ابلاغ‌ شده است که امیدوار هستیم این طرح‌ها با راهنمایی‌ها و توضیحات مدیران و پرسنل شعب از سوی مشتریان مورد استقبال قرار بگیرند.

بر اساس این گزارش حسین دولت‌خواه رئیس شعبه اراک با ابراز خرسندی از حضور مدیران ارشد بانک تصریح کرد: بازدید مدیران بانک از شعب موجب دلگرمی کارکنان می‌شود و همکاران می‌توانند بدون ‌واسطه مشکلات و پیشنهادهای خود را با مدیرعامل مطرح کنند.

گفتنی است پس ‌از این نشست تهرانفر در دیداری صمیمانه با کارکنان این شعبه گفتگو کرد و همکاران شعبه با خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، نظرات و پیشنهادهای خود را با مدیرعامل مطرح کردند.

تهرانفر و مدیران ارشد همچنین از بخش‌های مختلف شعبه و از جمله صندوق امانت بازدید کردند و رهنمودهای لازم را ارائه کردند.

بر اساس این گزارش مدیرعامل و مدیران ارشد در یک نشست کاری با رئیس و معاون شعبه قم، عملکرد این شعبه را مورد بررسی قرار دادند و پیشنهادها و راهکاری‌های لازم را به‌منظور عملکرد بهینه آن ارائه کردند.

عباس فروزش رئیس شعبه قم ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، مسائل شعبه در بخش‌های مختلف را مطرح کرد و مدیرعامل و مدیران بانک راهکارهای لازم را ارائه کردند.

در ادامه این بازدید تهرانفر طی سخنانی با اشاره به وضعیت دشوار اقتصادی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی بانکداری به معنای واقعی خود سخت و دشوار است. رقابت فشرده و سنگین بانک‌ها و بنگاه‌داری برخی بانک‌ها موجب شده است که با سختی‌ها و دشواری‌هایی روبه‌رو باشیم، اما مطمئن هستم با همت عالی یکایک همکاران، همچنان بانکی خوش‌نام و دارای اعتبار در صنعت بانکداری کشور باقی خواهیم ماند.

مدیرعامل و هیات همراه پس از پایان نشست کاری، دیداری صمیمانه با همکاران شعبه قم داشتند و از نزدیک در جریان مسائل و پیشنهادهای همکاران در بخش‌های مختلف قرار گرفتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 268
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران