پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451613 تاریخ : 1397/12/25-17:53:29
,1,22,
بازدید مدیر عامل از ساختمان در حال احداث شعب استان هرمزگان

بازدید مدیر عامل از ساختمان در حال احداث شعب استان هرمزگان

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاونین مالی، حقوقی، بازرسی و پشتیبانی و مهندسی در سفر به استان هرمزگان از ساختمان در حال احداث ستاد امور شعب این استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان هرمزگان، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در این بازدید، با ابراز رضایت از روند ساخت این پروژه، گفت: امیدواریم با نظارت و پیگیری استان و همکاری پیمانکار هر چه سریع تر ساختمان اداره امور شعب هرمزگان به بهره برداری  برسد.

وی با بیان اینکه پروژه های متعدد عمرانی با هدف ارتقا سطح خدمت رسانی بانک مهر اقتصاد در استان های مختلف کشور در حال احداث است، تصریح کرد: خوشبختانه این بانک توانسته با ارائه محصولات متنوع و متناسب با نیاز اقشار مختلف جامعه مورد استقبال آحاد مردم قرار گیرد و از اعتبار بالایی نزد افکار عمومی برخوردار باشد.

ایمانی در ادامه با قدردانی از کارکنان استان، بهسازی شعب و ابنیه بانک را اقدامی در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی سپرده گذاران عنوان کرد و گفت: وجدان کاری، اخلاص و تعهد کارکنان مهمترین سرمایه و شاخص اصلی این بانک است لذا باید ضمن فراهم نمودن فضای مناسب فعالیت نیروی انسانی در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به مشتریان گام برداریم.

محمد اکبری - معاون پشتیبانی و مهندسی بانک – نیز ضمن ارائه گزارشی از روند  اجرای پروژه ساختمان جدید ستاد استان هرمزگان و واگذاری املاک مازاد در این استان، فروش املاک تملیکی را یکی از راهبردهای اصلی بانک در سال 97 عنوان کرد.

در ادامه، علی تارک - رئیس اداره امور شعب هرمزگان - با ارائه گزارشی از فرآیند ساخت ساختمان ستاد سرپرستی از همراهی معاونت پشتیبانی و مهندسی بانک تقدیر کرد و گفت: بودجه فروش املاک استان، 65 میلیارد ریال می باشد که استان تا کنون بیش از  مبلغ 195 میلیارد ریال به فروش رسانده است.

گفتنی است در این بازدید، معاونین پشتیبانی و مهندسی، مالی، حقوقی و بازرسی نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص تسریع در اجرای این پروژه اعلام نمودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 327
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران