پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449517 تاریخ : 1397/12/01-19:08:58
,2,
بازدید عضو هیئت‌مدیره بانک و هیئت همراه از استان همدان

بازدید عضو هیئت‌مدیره بانک و هیئت همراه از استان همدان

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون به همراه هاتفی مدیرامورمشتریان و بانکداری شرکتی و شریفی مدیر امور طرح و برنامه از طرح‌های تعاونی و شعب استان همدان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عصارزاده عضو هیئت‌مدیره در بازدید از شعبه تویسرکان ضمن ارزیابی عملکرد شعب بر اجرای کامل طرح اشتغال پایدار روستایی به‌ویژه ایجاد تسهیل درفرآیندپرداخت تسهیلات پایدار روستایی به نهادهای حمایتی ازجمله کمیته امداد تأکید نمود و به معرفی هرچه بیشتر خدمات بانک در منطقه اشاره نموده و علاوه بر آن برشناسایی مشتریان VIPو فعالین اقتصادی منطقه تأکید نمود.

در ادامه این سفر از شرکت تعاونی فاران شیمی تویسرکان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دارو بازدید به عمل آمد گفتنی است این شرکت که از مشتریان باسابقه و خوش‌حساب بانک می‌باشد و تاکنون 4 فقره تسهیلات بالغ‌بر 105 میلیارد ریال از محل اعتبارات اشتغال فراگیر دریافت نموده است تاکنون موفق به ایجاد اشتغال 220 نفر به‌صورت مستقیم شده است.

عضو هیئت‌مدیره بانک در جلسه برگزارشده در محل شرکت فاران شیمی برافزایش تعاملات و همکاری با این شرکت تأکید نموده و مدیرعامل شرکت فاران شیمی نیز در ادامه از عملکرد، خدمات و همکاری بانک تقدیر به عمل آورد ابراز امیدواری نمود که با گسترش همکاری‌ها به‌ویژه در بخش ارزی بتوان بیش‌ازپیش از خدمات بانک توسعه تعاون استفاده نمود وبر اساس آن قسمتی از مشکلات اشتغال شهرستان را مرتفع کرد.

همچنین عصارزاده، از پروژه 12 هکتاری تولید نهال گردوی اتحادیه شرکت‌های تعاونی تولید روستایی استان همدان که با مشارکت بانک توسعه تعاون در حال تکمیل می‌باشد بازدید به عمل آورد. شایان‌ذکر است این پروژه که در شهرستان تویسرکان بااعتباری بالغ‌بر 25 میلیارد ریال از محل منابع اشتغال پایدار روستایی در حال اجرا می‌باشد منجر به اشتغال 30 نفر به‌صورت مستقیم می‌شود. البته این پروژه 10 درصد از نیاز کشور به نهال گردوی اصلاح‌شده را تأمین خواهد نمود و براین اساس برند ایرانی گردو در جهان تقویت خواهد شد.

عضو هیئت‌مدیره ضمن ابراز امیدواری مبنی برافزایش تعاملات، بر آمادگی بانک توسعه تعاون جهت ارائه خدمات تخصصی تأکید نمود.

قابل‌ذکر است بازدید از مجتمع خدمات رفاهی جدی امین پور که با مشارکت بانک توسعه تعاون و با استفاده از منابع اشتغال پایدار روستایی راه‌اندازی شده است از دیگر شرکت‌های مورد بازدید بود. این پروژه بااعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد ریال همراه با مشارکت بانک توسعه تعاون در مسیر بزرگراه کربلا در حال ساخت و تکمیل می‌باشد ضمناً این پروژه با اشتغال‌زائی بالغ‌بر 17 نفر در حال تکمیل می‌باشد. همچنین عصارزاده ضمن بازدید از مراحل اجرایی پروژه و بخش‌های مختلف آن بر موقعیت استراتژیک مناسب طرح تأکید نمود که بر اساس آن می‌توان بازدهی طرح در وضعیت مطلوبی را پیش‌بینی کرد.

در ادامه برنامه‌ها، بازدید از شعبه اسدآباد صورت گرفت که در جریان این بازدید عملکرد شعبه موردبررسی و ارزیابی قرار گرفت. گفتنی است عصارزاده ضمن اشاره به پتانسیل‌های موجود در شهرستان بر معرفی خدمات بانک به آحاد مردم نیز تأکید نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 435
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران