پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352596 تاریخ : 1397/04/27-17:55:46
,2,
بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از شعبه اسکان

بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از شعبه اسکان

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در راس هیاتی با حضور در شعبه اسکان ضمن بازدید از این شعبه با همکاران دیدار و از تلاش های آنها قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ محمود شایان در بازدید از شعبه اسکان در دوایر مختلف حضور یافت و وضعیت موجود منابع و مصارف شعبه را بررسی کرد.

وی در ادامه بر لزوم توسعه بانکداری الکترونیک، جذب منابع ارزان قیمت، پرداخت تسهیلات کوتاه مدت و بازگشایی حواله های ارزی در شعبه تاکید کرد.

عباس شفیعی معاون پشتیبانی بانک ملی ایران نیز در بازدید از روند بازسازی شعبه اسکان در جمع کارکنان این شعبه اظهار داشت: این بانک همواره توجه ویژه ای به ایمن سازی مجموعه فرایندهای بانکی داشته و تلاش کرده است تا پیش از وقوع هر حادثه ای آمادگی های لازم را برای پیشگیری و مقابله با آن کسب کند.

شفیعی گفت: برای رسیدن به این هدف درصدد هستیم که آمادگی های لازم را درکارکنان بانک برای ایجاد شرایط پیشگیرانه به وجود آوریم.
فتح اله خائف رئیس شعبه اسکان نیز در این دو دیدار، گزارشی از عملکرد شعبه ارائه کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران