پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452211 تاریخ : 1398/01/12-15:09:22
,11,
بازدید سرکنسول قزاقستان از بندر امیرآباد

با هدف تقویت روابط تجاری دو کشور صورت پذیرفت:

بازدید سرکنسول قزاقستان از بندر امیرآباد

آیدجان آیداشف سرکنسول قزاقستان به منظور آشنایی با پتانسیل ها و ظرفیتهای بندر امیرآباد از این بندر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، آیدجان آیداشف سرکنسولگری قزاقستان در ایران به منظور آشنایی با ظرفیتها و پتانسیل های بندر امیرآباد وارد بندر شد و پس از بازدید از محوطه ها، اسکله ها و ظرفیتهای این بندر بامهندس رضوانی دیدار و گفتگو کرد.

مدیر بنادر دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد به سرکنسول قزاقستان توضیحات مبسوطی در خصوص بندر امیراباد – اولین بندر نسل سوم کشور – ارائه کرد. 
وی گفت: بخش دولتی با ایجاد زیرساختها و اسکله ها و ارتقاء توان اسمی از یک طرف و حضور پر رنگ سرمایه گذاران بخش خصوصی از سوی دیگر با عث رونق روزافزون بندر امیرآباد شده است به گونه ای که تا کنون  بیش از 1350 میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه های مختلف تولیدی و خدماتی در امیرآباد صورت گرفته و هر ساله شاهد حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این بندر هستیم. 
وی افزود: این بندر با اتصال به ریل سراسری از مزیت خوبی برخوردار است که امیدواریم با بهره برداری از اسکله رو-رو ریلی توان تخلیه ریلی را تا 40 درصد ارتقا بخشیم.  
رضوانی اظهار داشت ضمن بازدیدی که از بنادر قزاقستان داشتیم امیدواریم که این مسیر بیش از پیش رونق یافته و مسیر ترانزیت جدیدی از چین به کشورهای حوزه خلیج فارس گشوده شود.
 سرکنسول قزاقستان نیز ضمن تشکر از پذیرایی گرم بندر امیرآباد اظهار داشت: در بازدید امروزافقی برای ما گشوده شد که امیدواریم با معرفی این ظرفیتها سرمایه گذاران قزاق را به این بندر راهنمایی تا از این موقعیت بی نظیر برای سرمایه گذارای و مراودات کالا و خدمات بهره مند گردیم.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران