پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496294 تاریخ : 1398/10/18-17:41:48
,15,
بازدید رییس سازمان فضایی ایران از پروژه ناهید 2

با حضور در پژوهشگاه فضایی ایران انجام شد؛

بازدید رییس سازمان فضایی ایران از پروژه ناهید 2

رییس سازمان فضایی ایران به همراه رییس پژوهشگاه فضایی ایران در پژوهشکده سامانه‌های ماهواره حضور یافت و از چگونگی اجرا و پیشرفت پروژه ماهواره مخابراتی ناهید2 بازدید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، مرتضی براری رییس سازمان فضایی ایران به همراه رییس پژوهشگاه فضایی ایران از چگونگی اجرا و پیشرفت پروژه ماهواره مخابراتی ناهید2 بازدید کردند.

در  این بازدید، گزارشی از روند اجرای پروژه ماهواره مخابراتی ناهید2 و چگونگی تجمیع مدل مهندسی آن و نیز وضعیت پیشرانش ماهواره توسط مجریان این پروژه ارائه شد.

رییس سازمان فضایی ایران در این بازدید با اشاره به تاکید معظم رهبری درباره اهمیت فضا، گفت: فضا بستری برای سلطه کشورها می شود، از این رو، باید در توسعه این فناوری در کشور بکوشیم.
براری به لزوم توسعه همکاری‌های بین الملل در حوزه فضا از جمله برای حمل ماهواره در مدار لئو و نیز حرکت در جهت مدار ژئو تاکید کرد.
وی به تعیین تکلیف ادامه مسیر ناهید2 و منظومه‌های ماهواره تاکید کرد و افزود: در بحث منظومه ماهواره‌ها، پژوهشگاه فضایی ایران پیشرو است و در این باره می‌تواند به سازمان فضایی کمک کند و همچنین در این مسیر از همکاری‌ دیگر مراکز و شرکت‌های دانش بنیان می‌توان بهره برد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران