پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450202 تاریخ : 1397/12/09-12:46:44
,10025,
بازدید بهاری فر مدیر عامل بیمه

بازدید بهاری فر مدیر عامل بیمه "ما" از پارک علم وفنآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

بهاری فر مدیر عامل بیمه "ما" از پارک علم و فنآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه "ما" حجت بهاری فر ضمن بازدید از فعالیت های حوزه فناوری و اقتصادی دانش بنیان، در تمام زمینه ها  از نزدیک در جریان برنامه ها و فعالیت های آن ها در حوزه علم و فناوری و حوزه بیمه قرار گرفت و پیشنهاداتی در خصوص فعالیت های همسان سازی در ارتباط با ایده الکترونیکی پرونده سلامت بیمه ای اشخاص ارائه داد.

بهاری فر در این بازدید که جناب آقای دکتر زند مدیرکل معاونت علمی و فناوری، نیز حضور داشت با تاکید بر اهمیت جایگاه نخبگان جوان کشور بیان کرد: امروزه فعالیت بیمه ای در حوزه پرونده الکترونیکی بیمه گذاران از صفر تاصد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خواستار فعالین نخبه پارک علم وفنآوری در این حوزه شد.

در ادامه بهاری فر، ضمن اشاره به ارتباط متقابل صنعت بیمه و علم و فناوری و تاثیر پیشرفت تولید و بازار در صنعت بیمه، آمادگی شرکت بیمه "ما" را در رابطه با فراهم سازی زیرساخت ها و ایده پردازی در امور مرتبط به بیمه را با همکاری پارک علم و فناوری را اعلام کرد.

در این برنامه مدیرعامل بیمه "ما" ضمنا بازدید از، پارک علمی تجربه، ساختن و یاد گرفتن، با نخبه های این مجموعه به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت.

از دیگر بخش های مهم و جالب توجه پارک نوآوری آزادی، مرکز شتاب دهنده کارا است که با استقرار و استخدام ایده پردازها و انجام پروژه های مختلف در زمینه های پزشکی، فنی و خدماتی فصل جدیدی از نوآوری ها را گسترش می دهد.

مدیر کل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونین برنامه ریزی، فناوری و سرمایه انسانی، پشتیبانی و همکاران ستادی شرکت بیمه "ما" که در این بازدید جناب آقای بهاری فر را همراهی کردند از نزدیک در جریان فعالیت های پارک علمی و فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفتند.


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 323
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران