پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466798 تاریخ : 1398/04/03-13:12:05
,2,
بازتعریف تعامل با مشتریان، لازمه ایجاد سازمان دیجیتال محور

عضو هیات مدیره بانک کشاورزی عنوان کرد:

بازتعریف تعامل با مشتریان، لازمه ایجاد سازمان دیجیتال محور

مهندس داور ماهی کار عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در جمع روسای شعب این بانک در استان مرکزی، ایجاد سازمان دیجیتال محور را نیازمند تعریف جدید در مدل های کسب و کار و بازتعریف تعامل با مشتریان دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی، همایش روسای شعب این استان روز یکشنبه دوم تیرماه با محوریت بازاریابی و تجهیز منابع با حضور مهندس داور ماهی کار عضو هیات مدیره بانک برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مهندس ماهی کار در این همایش ضمن بیان مطالب فوق، گفت: نتیجه یک تحقیق نشان می دهد که 75 درصد تولید ناخالص داخلی کشور به واسطه حضور و تلاش بانک ها حاصل شده و در این میان شعبه به عنوان پلی بین اقتصاد کلان و اقتصاد خرد است.

وی اظهار داشت: اعتبار بانک به اندازه ای است که مردم سرمایه ی زندگی خود را که باسال ها تلاش  کسب کرده اند  به راحتی در اختیار بانک قرار می دهند.

ماهی کار با بیان اینکه مشتری در برخورد با شعب است که کل بانک را مورد قضاوت و ارزیابی  قرار می دهد افزود: از نظر مشتریان، بانک امن ترین مکان و کارمندان بانک امین ترین افراد هستند.
وی ادامه داد: مشتریان برای بانک کشاورزی همانند آب و هوای مورد نیاز موجودات زنده محسوب می شوند و بدین خاطر است که امروز تنها رضایت مشتری کافی نیست و بانک به دنبال وفادار سازی مشتریان خود است.
ماهی کار تصریح کرد: اصل بازاریابی در شعبه اتفاق می افتد و مهمترین هدف و خواسته مشتری، کیفیت و سرعت ارائه خدمات است.
عضوهیات مدیره بانک با تبیین جایگاه روسای شعب در بانک افزود: روسای شعب سفیران حسن نیت و نماد شخصیت و عملکرد بانک بوده و مسئولیت نهایی صحت و سلامت کلیه عملیات اجرائی کارکنان به عهده ایشان است و هرگونه غفلت و کوتاهی در این مورد، حیثیت و شرف سازمانی و فردی را خدشه دار خواهد کرد.
وی با اشاره به 86 سال تلاش بانک کشاورزی در حمایت از بخش کشاورزی و کمک به ارتقای درآمد فعالان تولید از طریق تجهیز منابع داخلی گفت: به واسطه مجموعه تلاش های صورت گرفته و اصلاحات انجام شده در مسیر ارائه خدمت به مشتریان توانسته ایم نسبت خود اتکایی را در بانک از بیست و دو صدم درصد در طول دهه 60  به یک ممیز دو صدم درصد درپایان سال 97 برسانیم.
ماهی کار اعلام کرد: بانک کشاورزی در حال حاضر با دارا بودن 17.5 میلیون مشتری سپرده گذار و 47 میلیون انواع حساب بانکی،  8 درصد سهم از منابع نظام بانکی کشور را به خود اختصاص داده است.
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی با اشاره به این که به واسطه اعتبار اشتغال پایدار روستایی و عشایری واهتمام کارکنان بانک کشاورزی ،فرصت های شغلی جدیدی در مناطق موصوف ایجاد شده است گفت : توسعه تعامل با استارت آپ ها، فین تک ها و استقرار بانکداری دیجیتال، بهبود و توسعه خدمات و محصولات از جمله رویکردها واولویت های راهبردی بانک در سال جاری است.
وی ادامه داد :ایجاد سازمان دیجیتال محور نیازمند تعریف جدید در مدل های کسب و کار و بازتعریف تعامل با مشتریان است که در تدوین نقشه راه باید مد نظر قرار گیرد.

ماهی کار تعیین تکلیف و راه اندازی طرح های نیمه تمام و راکد و واگذاری اموال و دارائی های مازاد را از جمله دیگر اولویت های سال جاری بانک اعلام کرد و گفت: در این خصوص اختیارات ویژه ای برای مدیریت ها تدوین و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به وضعیت بازاریابی و تجهیز منابع  بانک در کل کشور و همچنین شعب تابعه این بانک در استان، اصلاح ترکیب منابع، جذب منابع ارزان قیمت وکاهش قیمت تمام شده منابع را از موارد تاکید شده در خط مشی حوزه امور مشتریان در سال جاری قلمداد و اعلام کرد: توجه به مدیریت منابع و مصارف ، معرفی خدمات به بازار هدف، مراجعه به حوزه های پیرامونی شعب و کانون های تمرکز فعالیت مشتریان و رعایت اصول مشتری مداری از جمله موارد کاربردی است که موفقیت بانک را در این زمینه رقم خواهد زد.

ماهی کار وجود شعب زیان ده به ویژه در بین شعب شهری را غیر قابل قبول دانست و توجه به خدمت رسانی، درآمد زائی و افزایش منابع را در شعب شهری یادآور شد.

مهندس ماهی کار در پایان بیانات خود ، بهره وری را انجام درست کارهای درست تعریف کرد و سازمان بهره ور را سازمانی دانست که با برچیدن تفکر سنتی به تفکر ناب سازمانی دست یافته است.

وی تفکر ناب را تمرکز بر درک و بهینه سازی فرآیندها و ابزارها و نهایتا ارتقاء کارکنان بر اساس توانایی های بالقوه آنها دانست.
شایان ذکر است در ابتدای همایش، مهندس مسعود رضائی مدیر شعب استان مرکزی ضمن عرض خیرمقدم و ارائه آمار و عملکرد استان در سال گذشته و مقطع حاضر ،جبران منابع خروجی و تحقق تعهدات زمانی استان را تا پایان شهریور تعهد کرد.

این گزارش می افزاید : روسای شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی در یک فضای صمیمی و دوستانه دغدغه ها و سوالات خود را مطرح کردند و مهندس ماهی کار راهنمایی های لازم را به آن ها ارائه داد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 469
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران