پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 519677 تاریخ : 1399/06/27-14:18:22
,1,
بازاریابی مصارف در دستور کار شعب بانک دی قرار می گیرد

بازاریابی مصارف در دستور کار شعب بانک دی قرار می گیرد

فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره بانک دی، در نشست هم اندیشی مدیران و معاونین شعب بانک دی حرکت به سمت سیاست های اعتباری انبساطی را ضرورت امروز بانک دانست.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره بانک، در نشست هم اندیشی مدیران و معاونین شعب بانک دی که با حضور اعضای هیئت مدیره بانک، معاونان و مدیران ارشد ستادی و معاونین شعب سراسر کشور برگزار شد، به تشریح سایست های اعتباری بانک در سال جدید پرداخت.
نایب رئیس هیات مدیره بانک دی در این نشست با بیان این که تغییرات ساختاری مطلوبی در ارکان اعتباری و دستورالعمل های حوزه اعتبارات پیاده سازی شده است، گفت: با ورود هیئت مدیره جدید به بانک تغییرات ساختاری در ارکان اعتباری و اختیارات شعب ایجاد شد که در کنار تدوین دستورالعمل های متعدد در این حوزه حرکت از سیاست های اعتباری انقباضی به انبساطی در دستور کار بانک قرار گرفت.
وی افزود: در بخش ارزی نیز دستورالعمل های متعددی تدوین و ابلاغ شد به صورتی که امروز شاهد هستیم شعب غیر ارزی هم برای جذب منابع ارزی وارد عمل شده اند.
فریدون رشیدی با تاکید بر این که هدف سیاست کنونی بانک جذب منابع به شکل مطلوب و تخصیص بهینه آن با هدف درآمدزایی برای بانک است، اظهار کرد: اگر منابع تجهیز شده به شکل موثری تخصیص داده نشود هزینه های سربار افزایش می یابد و به تبع آن بانک از مسیر سودآوری و درآمدزایی منحرف می شود.
نایب رئیس هیات مدیره بانک همچنین از معاونین شعب خواست نسبت به دستورالعمل ها به اندازه کافی اشراف داشته باشند و موضوع بازاریابی را نیز به شکل ویژه مورد توجه قرار دهند.
به گفته وی، پیش از این تصور می شد بازاریابی فقط در حوزه منابع ضرورت دارد، اما اکنون مشخص شده که بازاریابی باید در حوزه مصارف نیز انجام شود، بنابراین مسئولان اعتباری شعب باید برای تخصیص منابع به دنبال بازاریابی و جذب مشتری باشند.
رشیدی با تاکید بر این که ایجاد تعهد در بخش اعتبارات اسنادی و ضمانتنامه ها باید در دستور کار باشد، افزود: باید با تعامل و نیز ارائه مشاوره فنی به مشتریان، انواع محصولات و خدمات بانک متناسب با نیاز آنها ارائه شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 368
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران