پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 495945 تاریخ : 1398/10/13-14:21:10
,17,4,
بازار جهانی طلا روند صعودی در پیش گرفت

در پی اقدام تروریستی آمریکا؛

بازار جهانی طلا روند صعودی در پیش گرفت

در معاملات اولیه بازار طلا و با قوت گرفتن چشم‌انداز تشدید تنش در خاورمیانه در پی شهادت سردار سلیمانی قیمت طلا روند صعودی را در پیش گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از کیت‌کو، حمله ارتش تروریستی آمریکا به خودروی حامل سردار سلیمانی و شهادت وی چشم‌انداز تشدید تنش در منطقه خاورمیانه را قوت بخشیده و همین امر باعث شد تا بازار طلا به این مساله و افزایش قیمت واکنش نشان دهد.

بر همین اساس و تا این لحظه قیمت طلا در بازار جهانی با 12 دلار افزایش به 1540.7 دلار برسد. این قیمت نسبت به یک ماه گذشته 66.6 دلار و نسبت به یکسال گذشته 246 دلار بالا رفته است.

نقره نیز 15 سنت افزایش یافته و به 18.15 دلار در هر انس رسید. پلاتین و پالادیوم نیز با 3 و 5 دلار افزایش در قیمت 981 و 1946 دلار در هر انس قیمت‌گذاری شدند.

به گزارش رویترز اصلی‌ترین دلیل بالا رفتن امروز قیمت طلا چشم‌انداز بالا گرفتن تنش در خاورمیانه به دلیل حمله آ‌مریکا و شهادت سردار سلیمانی است.

از دیگر دلایل بالا رفتن قیمت طلا افت ارزش دلار در بازار جهانی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران